هراز نیوز : با تاسف فراوان درگذشت استاد پرویز خشنودی را به جامعه بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان آمل تسلیت عرض می نماییم.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل : یک ساعت پیش با خبر شدیم که استاد پرویز خشنودی یکی از پیشکسوتان عرصه تئاتر ، بازیگری و موسیقی این شهرستان و استان مازندران به لقاء ا… پیوست.

مراسم تشیع جنازه این هنرمند فقید بتاریخ 12تیر (پنجشنبه) ساعت 10 صبح از جلوی منزل ایشان واقع در خیابان طالب آملی ، انتهای دریای 22 به سمت قطعه هنرمندان آرامگاه امامزاده عبدا… (ع) می باشد .

هراز نیوز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل و جامعه هنرمندان این ضایعه جانگداز را خدمت خانواده داغدیده ، بستگان و آشنایان تسلیت عرض نموده ، علو درجات را برای آنمرحوم و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت میدارد.

استاد خوشنودی یکی از هنرمندان مطرح و پیش کسوت شهرستان و استان مازندران در رشته های مختلف هنری مانند : نمایش ، بازیگری در فیلمهای سینمایی متعدد ،  موسیقی (نی نوازی ) ، دوبله صدا و مجری گری  برنامه های متعدد را در پرونده هنری خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “استاد پرویز خشنودی درگذشت”
  1. چو رخت خویش بر بستیم از این خاک همه گفتند با ما آشنا بود!!!…. ولیکن کس ندانست این مسافر چه گفت و با که گفت و از کجا بود … بیاد هنرمند و استادگرانقدری که شمع وجودش دیگر پرتو بخش محفل هنری ما نیست ولی یاد و خاطره اش همواره در دلها زنده و جاویدان خواهد بود.

  2. خداوندسبحان ایشان راغریق رحمت واسعه خویش گرداندوبه بازماندگان محترم اجروصبرجزیل عنایت فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *