بلاغ: اردوی علمی یا ابتذال در قائمشهر

ماجرا از این قرار است که قبل از پایان ترم، اردوی مختلطی با حضور جمعی از دانشجویان دانشکده کشاورزی یکی از دانشگاه های قائم‎شهر در سد لفور برگزار شد ظاهرا این دانشجویان بدون در نظر گرفتن هنجار های دینی واخلاقی واجتماعی از برنامه غیر متعارف خود عکس گرفته وآنرا در صفحه های اجتماعی منتشر مینمایند

بلاغ: اردوی علمی یا ابتذال در قائمشهر

 

بلاغ: اردوی علمی یا ابتذال در قائمشهر

 

بلاغ: اردوی علمی یا ابتذال در قائمشهر

53 thoughts on “عکس /اردوی مختلط دانشجویی در قایمشهر”
  1. برای پسرها اشکالی نداره و دخترها را دیگر کسی که مرد باشه

    و غیرت داشته باشه میخواد چیکار باید زن مفنگیها یا بی سر وته

    که کسی به انها زن نمی دهند بگیرند

  2. اقای رمضانی محترم
    شرم و حیا و رعایت عرف و هنجارها زن و مرد نمیشناسه.مسلما نه فقط برای دختر بلکه برای پسر هم باید فرق کنه مگه اینکه در منطق شما کلا برای پسرها ولنگاری عادی باشه و انتظار داشته باشید هر دختر نجیبی چشماشو ببنده و همسر چنین پسر بی حیایی بشه.دیدگاهتون رو وسعت ببخشید.حیا داشتن زن و مرد نمیشناسه.

  3. اين كاملا تجاوز به حريم شخصي افراد است
    اصلا شرعي نيست كه عكس اشخاصي را كه به يك سفر شخصي رفته اند روي اينترنت بگذاريد و درباره اش حرف بزني… برای ذهن بیمار شما متاسفم شما از داعش و طالبان خطرناک ترین. خداوند جوابتون رو بده
    ——————————————————–
    پاسخ هراز نیوز : کاربر محترم این عکس ها توسط خود افراد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است

  4. اینها آینده سازان مملکت ما هستند !!!
    پدران و برادران ما در سن اینها رفتند جانباز و شهید شدند برای ما وای بر ما

  5. حیف از زحمات عزیزان همسنگر،کجاییدکه ببینیدنتیجه کارتان به کجاکشید؟ویک پیام به صاحبان عکس وخانواده های آنان:ای مردم شما همانانی بودیدکه هشت سال جنگ رابرای عزت وناموس خودتحمل کردیدامامتاسفانه بایدبگویم که غیرتتان کجارفته است، آیامی توانید درجلوی آیینه به خودتان نگاه کنید؟من که بادیدن عکس فرزندانتان شرمنده شدم!واقعاجای تاسف داره,!

  6. بله اما شما اجازه ندارید این کارو کنید این عکس ها بدون اجازه خودشون الان در همه سایت ها پخش شده… کار شما جز وحشت و فرار از دین و این خاک مقدس هیچ بازخورد دیگه ای برای این بچه ها نداره. یقین داشته باشید اگر بازهم جنگی مشابه جنگ عراق اتفاق بیافته امسال اینها از این خاک دفاع خواهند کرد.
    این اسمش ابتذال نیست به خدا نیست… ابتذال کلاه برداری میلیاردی ابتذال دتجاوز به حریم شخصیه ابتذال نداشتن ازادی بیان و اندیشه ست… ابتذال نخوندن کتاب و استناد به یک کتابی که نا درست خونده شده..

  7. خیلی کار شنیع انجام دادند و شما هم به گسترشش کمک میکنید در ضمن اگه میخواستید این چهرها رو شطرنجی کنید کل صورت رو در نظر بگیرید..تو شبکه های اجتماعتی کلی عکسای دیگه هم میذارن اونا رو هم میذاشتین خوب…

  8. حالا انگار مگه چه اتفاقی افتاده . روزانه 1000 تا از این اردوها تو کل کشور برپا میشه و همه هم عکسشون رو میذارن تو سایت ها . کاری به خوب بو بد این مسئله ندارم اما موضوعی نیس که جای بحث داشته باشه ..

  9. هراز نیوز میگه: کاربر محترم این عکس ها توسط خود افراد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ..

    بنده به هیچ وجه قصد توجیه ایین اردوها را نداشته و ندارم.چون کارناس فرهنگی نیستم و نظر نمی دهم. اما از منظر کسی که با فقه و حقوق آشناست عرایضم را بیان میکنم.

    جناب هراز نیوز:
    اولا:
    به فرض هم چنین عملی از طرف اینان اتفاق افتاده باشه.. مطمئنا همه آنهایی که در آن عکس ها هستند رضایت از انتشار عکس در شبکه اجتماعی و بعد save و انتشار آن توسط شما را نداشته و ندارند.پس کار شما یک کار غیر اخلاقی بوده و در صورتی که در کشور قانون درست و حسابی در این زمینه وجود داشته باشه و کسی به داد آنها که بخواهند حقوق تضییع شده خود را در این خصوص پی گیری نمایند برسه قابل پی گیری است.

    ثانیا:
    حضرت علی می فرمایند اگر کسی را دیدی که شب هنگام در حال زنا هست فردا نیز با همان چشم به او نگاه نکن. شاید توبه کرده باشد. هراز نیوز صرفا جهت جلب مخاطب دست به اقداماتی می زند گاها که انسان می ماند واقعا چرا؟!!

    ثالثاً:
    ماجرای قتل دختر توسط پدر در چند ماه پیش که در جنوب کشور اتفاق افتاد را فراموش نکنیم. آنجا خودسری برخی نیروها در اطلاع به خانواده ی دختری که با یک پسر در خیابان دستگیر شده، باعث به قتل رسیدن دختر توسط پدرش شده است. چرا؟
    چون کار کارشناسی نشده و راحت ترین راه. یعنی اشد مجازات را هم نیروهای خودسر و هم پدر برای این جوان در نظر گرفته اند..
    ممکن است این کارهای خودسرانه ی هراز نیوز نیز منجر به حوادث مشابهی گردد.آنوقت چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
    فرهنگ؟ قانون؟ یا هراز نیوز؟

    امیدوارم هراز نیوز درک کند که اگر کاری قباحت دارد انتشار قباحت نیز توسط رسانه های جمعی قباحت دارد. اگر قباحت ندارد به نر هراز نیوز پس پرا انتشار داده است؟
    امیدوارم نظرم تایید شود و پاسخ داده شود. و منتظر پاسخ های کاربران نیز بماند.

  10. این حرفا چیه چرا همه چی رو ربط میدین به سنگر و جنگ؟ کی رفته جبهه که جوونا نرن اردو؟!!!
    آخه دست بردارین از این سو استفاده های ابزاری خجالت بکشین اونا جبهه رفتن به خاطر دل خودشون ، اسلام و میهن نه به خاطر اینکه شما بخوایین سو استفاده کنین
    اگه هم میخوایی شرمنده باشی از اختلاسها و دزدی ها و وضعیت کار و جوونا و دزدی و اعتیاد شرمنده باش نه اینکه چار تا جوون رفتن خوش بگذرونن

  11. مقصر اینها نیستند آنهایی هستند که به هر موسسه ای مجوز غیر انتفاعی آموزش عالی میدهند نه کتابخانه دارند نه امکانات فوق بر نامه و نه دهها مسایل دیکر ویایان کار میشوذ این خانواره اینها در جای جای کشور هستنذ و به امیدی اینها که نور چشمشان هستند را تجویل این موسسات غیر انتفاعی … دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *