هراز نیوز : دکتر فرزین محمودی پاتی مغز متفکر شورای شهر آمل مردی است که بی اغراق  تحول کاربردی در برنامه های شهرسازی ناشی از تفکر این مرد خوش ذوق و صداقت پیشه ی  شورا شهر  است .

دکتر فرزین ، بسان وزیری در صفحه شطرنج مدیریت شهری و شورای شهر آمل است که از سویی حامی  “خسرو” شورا است و از سویی “فرزین بند” این صفحه سپید و سیاه است ، یعنی حتی پیادگان هم از وجود علمی او از شر دشمنان جاهل پول پرست  در امان هستند .

و آخر اینکه در شطرنج شورا هیچ پیاده ای را توان این نیست که  فرزین فرزانه شورا شود .

چون به قول نظامی  اگر بر جان خود لرزد پیاده          به فرزینی کجا فرزانه گردد؟

افسوس بر کسانیکه نمی دانند فرزین هدیه خداست برای مردمان این دیار علوی تا با حضورش خسروان آبادانی آمل بر تیرگی هاو پلشتی ها  بتازند .

خدایا  فرزین مان را برای آبادانی آمل نگهدار .

 

دکتر فرزین محمودی پاتی

22 thoughts on “فرزین این صفحه سپید و سیاه”
  1. با سلام خدمت دوستان عزیز
    دکتر فرزین محمودی از جمله جوانان خوب متعهد وتحصیلکرده آملیست که با ارداه ملت برخلاف جریان رایج در شهر مان که پستها به ندرت دست به دست می شود و به جوانان جویای نام و تحصیلکرده کمتر اجازه عرضه اندام می دهند وارد عرصه مدیریت شهری آمل گردید
    بنده با توجه به اینکه نسبت به ایشان ارادت ویژه داشته و در طول انتخابات و قبل از انتخابات با ایشان مراودت داشته ام ایشان با صداقت و با سواد و با توجه به اینکه بنده نیز تحصیلاتم در رشته برنامه ریزی شهری است در مقطع ارشد ایشان را فردی کاردان و دارای نگاهی فرا طائفه ای و به روز می دانم .
    امروز شهرما محتاج چنین جوانانی است بیایم برای سلامتی چنین جوانانی دعا کنیم . باشد که در این روزهای آسمانی مورد توجه و الطاف حضرت حق قرار گیرد .

  2. سلام
    خ امام رضا، کوچه رضوان51 ، چهارمین کوچه سمت راست:
    هیچ آپارتمانی در این منطقه بلندتر از 3 طبقه نیست؛
    اما
    اما
    اما
    درکوجه مذکور، یک آپارتمان 5 طبقه طی 6 ماه گذشته سر بلند کرده…
    چرا؟
    چرا؟
    چرا؟
    تا کی سیمای نقطه به نقطه شهر باید آلوده به ماده100 باشه که یکی از حرامترین ماده های قانونی کشوره…

  3. اسد اقا! ما یک جمله ساده نوشتیم دوستان هراز نیوز انرا درج نکردند.فقط گفتم ” شهر که بی کلانتر باشد همین است”!!.

  4. دوستان عزیز هراز نیوز! ایا شما دستگاه صداقت سنج دارید؟که متوجه صداقت ایشان شدید و این گونه در ذیل کامنت ها پاسخ می گذارید.

  5. سلام، بی طرف عرض میکنم آقای دکتر واقعا جزء افتخارات شهرمان هستند البته اگر دوستان از نظر کینه ورزی نگاه نکنند خدا را شکر قدمهایی برای شهرمان نسبت به دوره های شورای قبلی برداشته شده که امیدواریم با درایت ایشان و همکاران محترمشان ادامه یابد و شاهد پیشرفت شهرمان باشیم.

  6. دكتر ممنونم از زحماتي كه براي شهرمون ميكشي ———///

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *