هراز نیوز : دکتر فرزین محمودی پاتی مغز متفکر شورای شهر آمل مردی است که بی اغراق  تحول کاربردی در برنامه های شهرسازی ناشی از تفکر این مرد خوش ذوق و صداقت پیشه ی  شورا شهر  است .

دکتر فرزین ، بسان وزیری در صفحه شطرنج مدیریت شهری و شورای شهر آمل است که از سویی حامی  “خسرو” شورا است و از سویی “فرزین بند” این صفحه سپید و سیاه است ، یعنی حتی پیادگان هم از وجود علمی او از شر دشمنان جاهل پول پرست  در امان هستند .

و آخر اینکه در شطرنج شورا هیچ پیاده ای را توان این نیست که  فرزین فرزانه شورا شود .

چون به قول نظامی  اگر بر جان خود لرزد پیاده          به فرزینی کجا فرزانه گردد؟

افسوس بر کسانیکه نمی دانند فرزین هدیه خداست برای مردمان این دیار علوی تا با حضورش خسروان آبادانی آمل بر تیرگی هاو پلشتی ها  بتازند .

خدایا  فرزین مان را برای آبادانی آمل نگهدار .

 

دکتر فرزین محمودی پاتی

22 thoughts on “فرزین این صفحه سپید و سیاه”
  1. سلام اگه خیابان امام رضا(ع) درست کرد اون وقت حرف شما صحیح هستش وگرنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سلام: امثال دکترمحمودی پاتی برای هرشهر و دیاری نعمتی ارزشمندهستندچه به لحاظ تخصص،مدیریت،تجربه ویا…ولی امیدواریم مردم قدرشناس وآگاه آمل عزیز استفاده ای بهینه ازاین نعمات بکنندودرراستای وظایفشان ازاین عزیزان توقع داشته باشندومهمتراینکه دکترنیز جداازهرچالشی بتواندبه صورت عام درخدمت مردم ،کمافی السابق باشدوروزبه روزشاهد کمال سیاسی ومدیریتی درنزدهمه مدیران آمل باشیم.

  3. باسلام و دورود بر تمام همشهری های عزیزآملیم و قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان ، از زحمات بی شائبه ی تقریبا بالای 70 % از اعضا این شورا بر خلاف ادوار گذشته شورا که الحق والانصاف با تمام توان درحال خدمتند کمال تشکر و قدردانی را دارم . مردم فهیم آمل خوب می دانند کی و کجا تقدیر نمایند و خدا رو شکر همه چیزرا می فهمند حتی کوچکترین و بی اهمیت ترین چیز ها از چشم انظار به دور نمیماند . ارادت خالصانه ما را پذیرا باشید و امید به یکدلی و یکپارچگی شورا آرزوی همه ی مردم فهمیده آمل می باشد و امیدواریم که به آن هر چه زودتر برسید .
    سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز
    مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

  4. با عرض سلام
    آقای دکتر محمودی پاتی(دکتری جغرافیا-برنامه ریزی شهری) نمونه ای از صدها جوان تحصیل کرده آملی است که به واقع مردم شریف آمل به تخصص و دانش و نیروی جوانی ایشان اعتماد کردند. آرزو میکنیم که این جوانان با استفاده از تخصص و علم، در کنار نیرو و انگیزه جوانی بتوانند مسائل و مشکلات شهری را در عزیزمان آمل، رفع کنند.

  5. با اعلام حمایت ازجناب دکترپاتی عزیز؛بزرگواران آملی: در شهرستان آمل فرزین ها زیادند انشاءالله آنها هم به خدمت مردم درآیند ودرهرپست ومقامی هستند فرزین گونه عمل کنندو ازعلم وعملشان بهره ببریم!

  6. انسان با وجودی است ومدیری توانا .بنهان و بابرنامه ورزشکار نیست اما ورزشکاران را دوست دارد چه کنیم که ما هم ایشان را دوست داریم امید موفقیت هم برای ایشان هم برای آقا خسرو ویارانش ویارچهاردهم شورا که شهردار عزیز است

  7. واقعا نعمت هایی که خداوند به ما عنایت کرده رو قدر دان نیستیم وناسپاسی وناشکری می کنیم که وجودفرهیختگان واساتیدی چون دکترمحمودی پاتی و… ،در شهر هزارسنگرمان آمل نعمت بزرگی است که خداوند به ما آملی ها لطف داشته است امیدوارم باحمایت وهمدلی هم شهرمان را بسازیم

  8. ایا اقای دکتر فرزین خبر دارند که در شهر بعضی ها با 100 درصد سطح اشغال هم اپارتمان می سازند؟ هراز هم خوب موج الکی بهع نفع هر کی دلش خواسایجاد میکند مردم هم بی خبر از همه جا….

  9. یعنی یک دیدگاه مخالف اقای فرزین هم وجود ندارد

  10. وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقينَ…………………………….

  11. شما كه از اين اقا تعريف و تمجيد ميكني و القاب دهن پركن بهش ميدي كه هر خواننده اي تو كفش مي مونه
    به نظرشما تو اين يكسال چه اتفاقي افتاده است
    لازم به ذكر ه كه فقط تفكر مهم نيست آيا اجرا هم مي شود
    تنها چيزي كه اين آقا داره اينه كه بين معلم و بازنشسته و .. اين اقا دكتر شده فقط همين
    خيلي ها هستند كه از متخصصين آملي كه شهرساز هستند معمار و برنامه ريز هستند و اين ايده ها رو و مصوبات شورا ررو به روز و متناسب با توسعه شهر نمي دانند
    به عنوان برادر كوچكتر تقاضا دارم در ارتباط با شهرسازي بنيادي نگاه كنيد اگه آمل متحول شده اون آقا هم مغز متفكر شورا كخه هيچ اصلا مغز متفكر استان- وگرنه
    ———————————–
    پاسخ هرازنیوز :
    برادر یا خواهر گرامی سلام
    هر عمل شایسته ای از تفکر واندیشه شایسته ای نشات میگیرد
    این عضومحترم شورا علاوه بر اینکه فردی متخصص هستند در کلام و عملشان صداقت دارند به دنبال منافع شخصی نیستند
    مطمئنا کار شورا کار نظارتی است و اجرای پروژه ها با شهرداری وسازمان های وابسته است
    آمل در حال تحول است وبا وجود افرادی مثل دکتر محمودی تا چند سال آینده سرامد شهر های مازندران خواهد

  12. اصولا به خاطر احترامي كه براي شخص شما قائل هستم فقط يك جمله ميگم تصويب بودجه و تعيين اولويت پروژه ها با شوراست بروژه هاي شهري در آمل طبق اولويت يا نياز شهري تعريف نمي شود
    در مورد سر آمد بودن شهر آمل در آينده يك حس ناسيوناليستي هست

  13. اقا دکتر اما شما ره خله دوست دارمی برار نوری تنسه میرنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *