هراز نیوز : ماموران  شجاع پلیس اطلاعات و امنیت آمل توانستند طی  عملیاتی  غافلگیرانه شرور 21 ساله مازندرانی  را  دستگیر کنند.
به گزارش هراز نیوز:حوالی ظهر نهم تیر ماه 1393 بود که تیم ویژه  اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی آمل در حال تعقیب و مراقبت یکی از شرورهای سابقه دار  بودکه بعد از مشاهده متهم متواری مامورین تلاش  به دستگیری وی مینمایند و با فرار متهم تعقیب وگریز ماموران با این شرور آغاز میشود .
م – ش در حین فرار به داخل یکی از واحد های مسکونی شهروندان می رود و با چاقویی اقدام به تهدید  صاحب خانه می کند که مامورین پلیس اطلاعات و امنیت از بالای دیوار وارد خانه می شوند و متهم با چاقو به مامورین حمله ور می شود که یکی از ماموارن با دادن چندین اخطار مجبوربه استفاده از سلاح میشود و از ناحیه زیر زانو  شرور را هدف قرار می دهد .
دادستان آمل :  متهم در حالیکه روانه ییلاق برای خوشگذرانی بود دستگیر شد
طالبی دادستان
دادستان عمومی و انقلاب آمل به هراز نیوز گفت:اراذل و اوباش متواری به نام م-ش از جمله کسانی بوده است که ضابطین فرماندهی انتظامی آمل با داشتن دستورات قضایی چندین روز در حال تعقیب و مراقبت وی بودند که در نهایت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در اقدامی غافلگیرانه آن هم زمانی که متهم روانه ییلاق برای خوشگذرانی بود توانستند با تیراندازی به زیر زانو شرور وی را مجروح و دستگیر کنند.
طالبی تصریح کرد: م-ش از جمله اراذل و اوباشی  بوده است که با داشتن سن کم چندین بار با تیراندازی مکرر شبانه در خیابان باعث اخلال در امنیت و آسایش عمومی شده بود.
این مقام قضایی با اشاره به شرایط فعلی متهم،اظهار داشت: م-ش در بیمارستان 17شهریور آمل تحت مراقبت های ویژه می باشد و شرایط جسمی و روحی متهم نیز با توجه بر اینکه گلوله خورده است مطلوب است.
رییس پلیس آمل :م-ش متهمی بوده که 2فقره تیراندازی داشته است
پهلوان
سرهنگ محمد صادق پهلوان در این رابطه به هراز نیوز گفت :م-ش متهمی بوده که 2فقره تیراندازی داشته و مدتی بود که توسط مامورین اطلاعات و امنیت این فرماندهی در حال تعقیب بود که در نهایت سربازان گمنام امام زمان در این فرماندهی توانستند در اقدامی کاملا غافلگیرانه متهم متواری را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی آمل افزود:در این ماموریت به دلیل اینکه م-ش پا به فرار گذاشت و با چاقو به مامورین حمله ور شد ضابطین این فرماندهی طبق قانون به کارگیری سلاح از اسلحه خود استفاده نموده و این شرور 21 ساله را مجروح و دستگیر کردند.
پهلوان اذعان کرد:متهم بعد از مرخص شدن از بیمارستان تحویل مراجع قضایی می شود.
گفتنی است : پلیس اطلاعات وامنیت آمل  با دستگیری این شرور بار دیگراقتدار خود را در برخورد سریع وقاطع با افراد شرور نشان داد .
گزارش :سرویس اجتماعی هراز نیوز
23 thoughts on “جزییات دستگیری شرور 21 ساله مازندرانی / شلیک پلیس کار ساز شد”
  1. با سلام انشاالله این روند قاطع برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان استمرار داشته باشد .

  2. سلام بنده رضایی هستم یکی از همسایگان محل دستگیری،خدا شاهد است که ساعت فکر می کنم حدود 3بعد از ظهر بود که یک دفعه دیدم صدای جیغ خانمی در خانه کناریمان بلند شده است من به خارج خانه رفتم و دیدم فردی با چاقو به سمت صاحب خانه درگیری دارد انجام می دهد و 3 تن از مامورین با لباس شخصی طوری به دنبال این فرد می دویدند که واقعا خدا خیرشان بدهد جان مردم را خریدند و عمر دوباره بهشان دادند چون این فرد فراری خیلی عصبی و پریشان بود بعد از چند دقیقه نیز صدای شلیک گلوله در داخل کوچه شنیده شد که بعد از چند دقیقه کوتاه بود دیدیم این فراری را از داخل ساختمان بیرون آوردند و بردند،مردم می خواهم بگویم شاید شبیه فیلم باشد ولی خدا می داند زحمت های این 3 فرد برای دستگیری متهم باور نکردنی بود خدا انشا اله به حق همین ماه هاعزیز بهشان عمر با عزت بدهد.
    رضایی،خ:نور……

  3. شرارت یک بازی باخت باخت است هم برای نظام هزینه گزاف دارد (زندان و…)وهم برای شرور و خانواده اش نامبارک و هم همراه با خسارات جبران نا پذیر مادی و معنوی .
    با وجود اینهمه روانشناس و جامعه شناس و مدعی کار خانه آدم سازی آیا نمی شود از طریق سیستم تعلیم و تر بیت به معالجت شرارتها که نوعی بیماری روانی است پر داخت و جرم و جنایت و شرارت را به صفر رساند .!؟
    حکومت اسلامی شعارش انسان سازی است اگر بتوان شروری را بدون زندان و اعدام به انسان مطلوب بدل کرد هنر کر ده ایم اذیت و آزار وزندان گویی همیشه جواب نمی دهد شرارت یک بیماری است با در مان آن هم انسانی را احیای کر ده اید و هم به شرارت و ناامنی پایان داده اید و هم انسان بیماری را در مان کر ده اید شناخت ریشه های بیماری راحتتر از زندان و …و فر جام اعدام و زایل سازی انسانها ست آیا بهتر نیست بیماری را باشیوه روانکاوانه در مان کنیم و اورا به جامعه بر گر دانیم که هماره زندان پاسخگوی آن نخواهد بود

  4. درود و خسته نباشید به پرسنل زحمتکش پلیس اطلا عات و امنیت آمل اجرکم عندالله

  5. سربازان گمنام امام زمان همیشه همه جا بیدار هستند و هرگونه تحرکاتی را رصد می کند و در این مورد جدید باید به عرض صاحبان نستاظر برسانم این شرور مدت زیادی شرارت می کرد وچندین بار مورد عطوفت اسلامی قرار گرفت ولی به راه راست بر نگشت حال با درایت دادستان و فرماندهی انتظامی ایبار دیگر جای این انسان در ج
    امعه نیست و این کار هم باید مورد حمایت مردم آمل قرار گیرد آیا اگر این شرور یک از افراد نیروی انتظامی را با گلوله به شهادت می رساند دیگر چه کسی پاسخگو بود باز هم برانسانهایی که با دید باز تصمیم می گیرند خدا قوت می گوییم دادستان خدا قوت .سربازان گمنام خدا قوت .
    از دادستان محترم شهرستان می خواهیم که یک دستور قاطع برای برخورد با موتور سوارانی که بعد از افطار شهر را جلوانگاه داد و فریا د خود قرار می دهند بکنند .

  6. آقای صلواتی!
    کجای دنیا دیدید شرارت به صفر برسد که شما تلویحاً اینگونه در پی ملامت اقدام شجاعانه نیروهای امنیتی هستید!؟ از دید شما “شرارت یک بیماری است!” مرحبا به این طرز تفکر! عزیز من! اعتیاد که بالاجبار شد یک بیماری! شرارت هم که با این نوع قضاوت شما شد یک بیماری! سرقت و دزدی هم قطعاً با این نگاه شما میشه یه بیماری!!! پس بفرمایید اینهمه افرادی که در شهرستان آمل به نوعی مشغول گذراندن اُمور معیشتی خود هستند، هیچ کدام مشکل ندارند فقط این فرد بیمار بود که برای مأمورین امنیتی مشکل ساز شده بود!!؟ طوری نظر می دهید که انگار نیمی از مردم شهر آمل دستگیر شده اند! تفکر هم خوب چیزیه والله

  7. افرین به مامورین توانای شهرمون.به این اشرار و اوباش که امنیت مردم رو به خطر میندازن نباید اجازه نفس کشیدن داد

  8. امیدواریم که روزی دادستان بابل به رئیس پلیس بابل دستور دستگیری شروران بابل بنامهای 1-محمود طالبی زرین کمر و2- مهدی گاوزن رابدهد تا مردم بابل از شر شرارتهای این دو اراذل راحت شوند.خدا نسل شان را از زمین نابود بکند. تا مردم نفس بکشند

  9. دوست عزیز جناب کاربر!؟
    با سلام و صلوات و قبولی طاعات و عبادات در متن حقیرهیچگونه ملامتی به نیروی انتظامی دیده نمی شودهاکذا! ظن خویش را بما نسبت نفر مایید من همان اعتقاد رهبر عظیم انقلاب را دارم که “باید بر دست و بازوی شان بوسه زد و بر این بوسه افتخار کرد”چه معتقدم یک ارتش منسجم و نیروی انتظامی توانمند هر فتنه ای را در نطفه عقیم می کند اصلا”حفظ روانی مردم و ایجاد آرامش و داشتن یک قانون پایدار به نیروی قهریه مقتدرانه نیازمند است و بدون آنها آزادی و دمکراسی و توسعه میسور نخواهد بود .
    تصور بنده است که با پر داختن روانشناسانه با اینگونه بیماران می شود هم جرم و جنایت را کاهش دادو هم از بار قاضی و زندان وتبعات آن از هزینه هایی که بر نظام می رود کاست وهم می شود به احیای انسان مطلوب پر داخت و لاغیر و شاید هم از تصورّمن تا تصدیق شما تفاوت فاحش باشد .
    رفیق عزیز:
    چون به چشمت داشته ای شیشه کبود +عالم از آن روی کبودت می نمود
    آیا نه چنین است!؟

  10. با سلام سربازان گمنام در نیروی انتظامی از شما متشکریم،بنده خودم سرباز بودم و خوب میدانم اگر پشتیبانی قضایی نباشد نمیتوان برخورد اینگونه با اراذل و اوباش کرد خدا واقعا چنین دادستانی را خیر بدهد

  11. ضمن عرض خسته نباشید به همه دست اندر کاران و مسئولین امنیتی شهرمان.
    خدا به شما قوت بدهد.

  12. خداوندسبحان به همه عزیزان نیروی انتظامی قوت دهد و انشاءالله همیشه پیروز وسربلند باشندتاهمشهریان عزیز باخیال آسوده زندگی کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *