رئیس دادگستری بابل از دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در حوزه مقابله با اراذل و اوباش صورت گرفته است.
 حجت‌‌الاسلام سیدخلیل اسماعیل‌نژاد عصر امروز در بازدید نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس از دادگستری بابل به مناسبت هفته قوه قضاییه،با تسلیت شهادت دکتر بهشتی و شهدای هفت تیر اظهار داشت: با ایجاد همدلی و تعاملی که بین نمایندگان مردم بابل در مجلس ایجاد شد افق روشنی برای شهرستان بابل ترسیم شد و عرصه ویژه‌ای برای کار و خدمت فراهم شد.

وی ایجاد امنیت در شهر را مهم‌ترین دغدغه دستگاه‌های قضایی برشمرد و افزود: بابل با داشتن بیش از 500 هزار نفر جمعیت با مشکل فرسودگی ساختمان دادگستری مواجه است، تمام شهرستان‌های مازندران بر اساس مصوبه سفر هیئت دولت فضای مناسبی برای دادگستری خود احداث کردند اما هنوز زمین مناسب در اختیار دادگستری بابل قرار نگرفت تا ساختمان جدید دادگستری احداث شود.

وی با اشاره به اینکه بابل دارای 42 قاضی است، بیان داشت: با وجود کمبود نیرو کارکنان قضایی و اداری این شهرستان دو برابر وظیفه قانونی خود خدمت می‌کنند.

اسماعیل‌نژاد گفت: اقدامات شایسته‌ای در اجرا احکام بازپس‌گیری زمین توسط زمین‌خواران انجام شد و براساس قانون ماده 55 در راستای حمایت از تجاوز و اراضی بیت‌المال مصوب شد تا کادر جنگلی بدون مراجعه به دادسرا از جنگل حفاظت کنند.

رئیس دادگستری بابل از دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش خبر داد و خاطر نشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه مقابله با اراذل و اوباش صورت گرفت و موارد قانونی، سنگین قضایی و انتظامی در قبال آنها اجرا شد و حتی یک نفر اوباش و عامل قاچاق مواد مخدر نیز به اعدام محکوم شد.

وی با اشاره به اینکه تبعید تعدادی از اراذل و اوباش باسابقه دارای شرایط خاص در دستور کار قرار دارد، اذعان داشت: برای امنیت بیشتر مردم ،جلسات مکرر با دهیاران، پایگاه‌های بسیج به ویژه در روستا برگزار شد و براساس این طرح  گشت‌های شبانه ایجاد می‌شود تا بخشی از بودجه دهیاری نیز برای راه‌اندازی پایگاه، به‌کارگیری، شناسایی افراد و امنیت زیربنایی منطقه هزینه شود.

اسماعیل‌نژاد رفع مشکل زباله را مهم‌‌‌‌‌‌‌ترین مطالبه مردم بابل برشمرد و تصریح کرد: رفع مشکل شیرابه،دیوارکشی در مکان دفع زباله، آسفالت مسیر و تامین آب شرب سالم از مهم‌ترین وعده‌های مسئولان به مردم بود که اجرایی نشد و مورد اعتراض مردم قرار گرفت.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *