هراز نیوز :پس از کسب 6 امتیاز حیاتی از صدر نشین گروه و رفتن ایتالیا  با دست خالی از تهران .

اینبار ایران برای صعود به دور بعد این رقابت ها که به میزبانی ایتالیا برگزار می شود در هفته هفتمدر میان 12000 هوادار خود در مجموعه آزادی به مصاف لهستانی می رود که در رده بندی جدول یک پله از تیم کشورمان پایین تر است .

لوکاش زیگادلُو – میخال وینیارسکی- کارُول کلوس – داوید کُونارسکی – فابیّن دِژیزگا  – پاوِلزاتُورسکی  – میکامّتِئوش  – میخالروچیاک  – رافالبوشِک  – پیُوترنُواکُفسکی  – آندرِی ورُونا وگِژِگُژبُوچکبازیکنانی هستند که برای مصاف با ایران بامداد پنجشنبه از طریق هرودگاه امام (ره) به تهران  آمده و در هتل المپیک اسکان یافتند .

تیم کشورمان در روز های 6و 8 تیرماه از ساعت 21:00 در تالار آزادی برای سفری دوباره  به ایتالیا باید به دیدار لهستانی برود که برای کسب امتیاز به ایران آمده است.

سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی و فرهاد ظریفباریکنان ایران برای رویارویی با قهرمان دو دوره پیش این رقابت ها هستند .

لازم به ذکر است به گزارش روابط عمومی فدراسیون  فروشبلیطبازیاولتیم‌هایایرانولهستان (ششمتیر) ازساعت۹صبحروزپنج‌شنبه۵تیربرایاعضاوازساعت۱٠صبحبرایهمه‌یمتقاضیانآغازمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *