مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور گفت: باید به ورزش دانشگاهی نگاهی علم بنیان داشته باشیم.

به گزارش فارس، حمید قاسمی در حاشیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پیام نور کشور با اشاره به درخواست‌های متعدد میزبانی برای برگزاری المپیادهای دانشجویی اظهار داشت: مازندران به خاطر ظرفیت‌های مناسبی که داشت برای میزبانی این مسابقات انتخاب شد.
وی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی را ایجاد رقابت و صمیمیت در کنار ورزش عنوان کرد و یادآور شد: هر المپیاد فرصتی ایجاد می‌کند تا دانشجو‌ها علاوه بر رقابت در رشته ورزشی زمینه انتقال فرهنگ درست استان‌ها با یکدیگر صورت گیرد و رفاقت‌ها در فضای صمیمانه ورزشی نقش بندد.
مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور کشور در مورد ارتقای ورزش در دانشگاه پیام‌نور با اعلام رشد تکاملی در دانشگاه پیام‌نور و روند رو به گسترش تعداد و فضا در دانشگاه‌های پیام‌نور یادآور شد: افزایش تعداد دانشجو در پیام‌نور و گسترش دانشگاه سبب ایجاد توسعه فضای‌های ورزشی در پیام‌نور می‌شود و بر کیفیت برگزاری مسابقات نیز تاثیر زیادی دارد.
قاسمی که مدیرمسئول روزنامه ایران ورزشی، تحلیلگر و کارشناس مسائل ورزشی صدا و سیما است، با اشاره به حضور تیم ملی دانشجویان در یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین یادآور شد: در رویداد اخیر ورزشی که به عنوان یونیورسیاد جهانی در کشور چین برگزار شده که حدود 13 درصد از کاروان اعزامی ایران اسلامی از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور بودند.

فراهم کنند.

رئیس پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور اظهار داشت: نگاه مسئولان علمی کشور به ورزش نگاهی مثبت و سازنده است که آینده‌ای روشن را برای ما به همراه دارد.
قاسمی با اعلام اینکه هم اکنون 54 سالن ورزشی در دانشگاه‌های پیام نور کشور موجود است، تصریح کرد: در مجموع با توجه به ظرفیت‌هایی که دانشگاه پیام نور در اختیار دارد حرکت‌های بسیار خوبی در امر ورزش انجام شده ساخت حدود 80 سالن ورزشی از مهمترین اقدامات ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *