دکتر حسن روحانی دیدار ایران و نیجریه را در منزل خود تماشا کردند.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود برابر نیجریه به تساوی بدون گل رضایت داد تا اولین امتیاز خودش را از جام بیستم به دست آورد.
دکتر حسن روحانی پس از دیدار ایران و نیجریه عکسی از خود در حال تماشای این بازی را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.
دکتر روحانی دراین صفحه این تساوی را به بازیکنان تیم ملی تبریک گفته و نوشته است: به بازیکنان مان افتخار می کنم که توانستند اولین امتیاز را در جام جهانی کسب کنند. امیدوارم این اولین امتیاز از چند امتیازی باشد که آنها در این مسابقات به دست خواهند آورد.

روحانی در حال تماشای دیدار ایران و نیجریه
8 thoughts on “روحانی در حال تماشای دیدار ایران و نیجریه”
  1. عمو حسن پسته و آجیل رو میزتو عشقه ..!!
    احتمالا عمواکبر(رفسنجانی) برات نفرستاده که؟
    تاجر ماجرای شکر و قند کجان که عمو حسن بدون قند داره چای میخوره؟!!
    یاد داستانی از زندگی چگوآرا افتادم.. زمانی که دیدارهای شخصیشون برای دو نصفه شب به بعد میذاشت و وقتی دلیلشو پرسیدن گفت مملکت ما آنقدر کارهای عقب افتاده دارد که هرچقدر کار کنیم باز هم زخم های مردم به این راحتی ها ترمیم نمی یابد..
    البته خدارو شکر ما که همه در رفاه و آسایشیم و توسن تندپای تورم به قول عمو حسن مهار شده و طبق آخرین دستگاههای سرعت سنج حدود بیست الی بیست و پنج درصده… اینکه چیزی نیست بابا… یعنی اگه امسال یه جوون 50 میلیون پول نداره که یه خونه گلی داغون بخره سال بعد با هفتاد و پنج میلیون تومن هم نمیتونه بخره.. اینا که چیزی نیست…
    آجیلتو بخور عمو حسن و لذت تماشای فوتبالتو ببر…
    شهر آرام است..!!

  2. اصلا ساده زیستی این آقا مارو گیریفت

  3. آخوند با تیشرت وشلوار اسپرت جز عجایبه…………..

  4. اینو میگن ریئس جمهور ریا نمی کن

  5. جدی جدی تنهایی فوتبال دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    الاه اعلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *