«سعید چلندری» مدیرکل پیشین فرودگاه های مازندران و خراسان شمالی، به عنوان مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منصوب شد.

در دومین تغییر مدیران شرکت فرودگاه‌‌های کشور پس از ریاست ایلخانی، صبح امروز و بدون حضور خبرنگاران و کوچک‌ترین اطلاع‌رسانی خبری، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

«مرتضی دهقان» از این سمت تودیع و «سعید چلندری» مدیرکل پیشین فرودگاه های مازندران و خراسان شمالی، به عنوان مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منصوب شد.

بنابر این گزارش در متن حکم مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) از وی خواسته شده است: سیاست‌های کلان نظام اداری کشور و اهداف دولت در این حوزه از جمله دانش‌گرایی و شایسته سالاری، ارتقای انضباط اجتماعی و وجدان کاری، قانون‌گرایی و ترویج مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی در قبال مردم و ارتقای حقوق شهروندی را نصب‌العین قرار دهد.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: پیاده‌سازی نظام مدیریت ایمنی فرودگاه در راستای ارتقای مستمر سطح ایمنی در عملیات فرودگاهی و خدمات ناوبری هوایی، تشکیل منظم کمیته امنیت و حفاظت فرودگاه در جهت هماهنگی موثر بین دستگاه‌های متولی، ‌تشکیل جلسات کمیته تسهیلات فرودگاهی با حضور همه ذینفعان و بازنگری و بهبود همه فرآیندهای فرودگاهی در راستای ارتقای کیفی سطح خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران و ساماندهی و آراستگی مناسب محیط داخلی ترمینا‌ل‌ها و مهندسی مجدد فضاهای خدماتی، تجارتی و اداری با هدف روان‌سازی جریان پردازش مسافر مدنظر باشد.

گفتنی است «سعید چلندری» اهل نوشهر و از مدیران موفق دولت احمدی نژاد بوده که در سطح ارتقای پروازها و همچنین بهسازی فضای پروازی و سالن انتظار فرودگاه دشت ناز ساری نام نیکی را برای خود در میان مردم استان به جای گذارد.

3 thoughts on “«سعید چلندری» مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شد”
  1. چلندري اهل تهرانه وقبلامدير فرودگاه خراسان رضوي بود در ضمن از مديران موفق زمان اصلاحات ميباشد

  2. چلندری شخصی موفق و بانکی بود همیشه موفق باشه

  3. آقای دکتر چلندی فعلا یکی از معاونین موفق سازمان منطقه ازاد چابهار می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *