شهردار ساری از تبدیل شدن ساری مرکز مازندران به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور خبر داد.

مهدی عبوری اظهار کرد: رتبه شهرداری ساری از 10 به 11 ارتقا یافته که با تایید وزیر کشور، شهر ساری به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور تبدیل شده است.

وی افزود: با تبدیل شدن ساری در ردیف کلان شهرهای کشور، مرکز مازندران در ردیف سایر کلان شهرهای کشور نظیر تهران، مشهد، کرج، اهواز، شیراز قرار گرفت.

شهردار ساری گفت: شهرداری ها رتبه بندی می شوند و هر شهری که به کلانشهر تبدیل شود رتبه 11 را دریافت می‌کند که این اتفاق برای ساری هم صورت گرفته و  دستاورد این رخداد بزرگ آن است که از این پس ساری نیز بودجه دولتی دریافت خواهد کرد و با استفاده از آن می تواند عمران و آبادانی خود را سرعت ببخشد.

وی در پاسخ به اینکه بر چه اساسی وزارت کشور با کلانشهر شدن یک شهر موافقت می کند، گفت: وزارت کشور پس از بررسی توانمندی های یک شهر و اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی می‌پذیرد که یک شهر کلانشهر باشد.

عبوری گفت: ساری در  20 ماه اخیر با همکاری مردم شورای اسلامی شهر و همکاران بزرگوارم در شهرداری و در این زمینه آنچنان عملکرد درخشانی داشت که وزارت کشور با درخواست تبدیل ساری به کلانشهر موافقت کرد.

شهردار ساری تاکید کرد: به هر تقدیر تبدیل ساری به کلانشهر یک رخداد بی نظیرتاریخی بوده که این حقیر آن را به مردم بزرگ این شهر و همه خادمان آن تبریک و شادباش می‌گویم.شمال نیوز:

31 thoughts on “شهر ساری کلان‌شهر شد”
  1. ساری اصلا امکانات و جمعیت کلانشهر شدن رو نداره و این شایعه تبلیغاتی بیشتر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *