فرمانده كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: برادران شهيد گلچيني كه هر دو در عمليات خيبر با هم به شهادت رسيده بودند و پيكر مطهرشان مفقود شده بود، بعد از گذشت ۳۱ سال هويتشان شناسايي و در كنار هم به خاك سپرده خواهند شد.

 

سردار سيد محمد باقرزاده فرمانده كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح در گفتگو با تسنيم گفت: پيكر مطهر دو شهيد دوران دفاع مقدس، پاسدار شهيد عبد الرحمان گلچيني 20 ساله و پاسدار شهيد عليرضا گلچيني 22 ساله كه هر دو در عمليات خيبر و در منطقه عملياتي مجنون با هم به شهادت رسيده بودند، در باغ موزه دفاع مقدس تهران در كنار هم آرام مي گيرند.

 

وي افزود: پيكر مطهر شهيد عبد الرحمان گلچيني عضو ستاد مركزي سپاه در عمليات جستجوي كميته مفقودين در سال 90 كشف شده و به عنوان شهيد گمنام در باغ موزه دفاع مقدس به خاك سپرده شده بود. او از برادر شهيدش عليرضا گلچيني فرمانده گردان عمار از لشگر 10 سيد الشهدا نيز تا چند روز ديگر در باغ موزه دفاع مقدس استقبال خواهد كرد.

377516 377517

سردار باقرزاده در ادامه تصريح كرد: اين دو شهيد عزيز طي روزهاي اخير و با استفاده از آزمايش DNA هويتشان شناسايي و بنا به پيشنهاد كميته جستجوي مفقودين و موافقت خانواده و سردار خضرايي رئيس باغ موزه دفاع مقدس در كنار يكديگر در باغ موزه دفاع مقدس تهران آرام خواهند گرفت.

 

One thought on “ديدار دو برادر شهيد مفقود الاثر پس از ۳۱ سال + عكس”
  1. این روز ها نیازمند تشییع شهید در شهر داریم تا یرایمان یاد آوری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *