در پی انتشار گزارشی با عنوان “اخراج چند تن از پرسنل بیمارستانهای استان مازندران به بهانه نداشتن صلاحیت عمومی” در تاریخ 21اردیبهشت، به نقل از مجله خبری تحلیلی آمل کلام جوابیه ای از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، به هراز نیوز  ارسال شده است. عین متن جوابیه ارسالی را به شرح ذیل می خوانید:

میزان در گزینش حال فعلی افراد است / قانون گزینش با تغییر دولتها، تغییر نمی کند.

مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پاسخ به مطلب درج شده در پایگاه خبری تحلیلی هراز نیوز  و آمل کلام تحت عنوان “اخراج چند تن از پرسنل بیمارستانهای استان مازندران” تصریح کرد: میزان در گزینش حال فعلی افراد است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر محمد اسماعیل صفرپور  ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص گزینش، گفت: گزینش کاری لازم و پرزحمت و ظریف است لذا وجود یک صافی منطقی در مبادی ورودی دستگاه هائی که جمهوری اسلامی برای آنها اهمیت قائل است، ضروری است.
وی به توضیح نکات قابل توجه در خصوص قانون و مراحل گزینش پرداخت و افزود:

  1.  امر گزینش و اجرای ضوابط و مقررات مربوط به آن درباره داوطلبان ورود به خدمت اعم از رسمی ، غیررسمی (پیمانی، قراردادی، روزمزد و عناوین مشابه) و مشمولین قانون کار تابع احکام مقرر در قانون گزینش و آئین نامه اجرائی قانون گزینش می باشد و میزان در گزینش حال فعلی افراد است که لحاظ حال فعلی از وظایف هسته در بررسی اولیه هر یک از مراحل اشتغال، تمدیدقرارداد یا پیمانی، تبدیل وضعیت استخدامی و غیره می باشد، مراحل گزینش در حال حاضر طبق روال سنوات قبل بر اساس قانون گزینش و آئین نامه اجرائی ادامه دارد و با تغییر دولت ها دست خوش تغییر نمی شود .
  2. کتابچه قانون گزینش و آئین اجرائی آن که مصوب مجلس شورای اسلامی است جهت کسب اطلاعات بیشتر برای رویت عموم ملت عزیز ایران در سایت مجلس محترم شورای اسلامی و سایت هسته های گزینش وزارتخانه ها موجود می باشد.
  3. دلایل رد افراد در گزینش براساس ماده 2 قانون گزینش کاملا محرمانه می باشد و به استناد ماده 43 آئین نامه اجرائی قانون گزینش کلیه اطلاعات بدست آمده در مراحل گزینش بصورت محرمانه در پرونده گزینش داوطلبان ثبت و ضبط می گردد و افشای آن توسط هیچ مرجع قانونی بالاخص رسانه ها مجاز نمی باشد و با متخلفین طبق مقررات مربوطه برخورد خواهد شد.
  4. مسیر قانونی اعتراض در چارچوب قانون برای افرادی که ردصلاحیت شده اند در دو مرحله تجدیدنظراول و دوم وجود دارد و در صورت تضییع حق ، اعاده به حق خواهد شد.
10 thoughts on “جوابیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خبر اخراج کارکنان بیمارستانها به بهانه نداشتن صلاحیت عمومی”
  1. یکی بگه این آقاکه عکسش بالاست چیکاره این موضوع و خبره ؟؟

  2. مگه مشکل اینا چی بود آقای عزیز؟؟؟؟؟ مشکاشون مازاد نیرو بود نه سر و وضعشون

  3. عکس بسیار زیبا ، اداری و موجه یک مسئول هسته گزینش!!!!!!!!!

  4. باسلام کاربسیار خوبی کردی اقای دکتر صفرپور باتشکر

  5. باسلام چون بعضیا محیط کار رو باعروسی اشتباه میگیرن به نظر من کار درستیه تا درس عبرت برای دیگران بشه

  6. باسلام .به نظربنده باید مراتب اداری رعایت شده و به قانون ومقررات احترام گذاشته شود .دست مریزاد اقای دکتر

  7. باسلام و تقدير وتشكر از زحمات شما بزرگواران

  8. سلام
    مهمترین کار ی کارمند رعایت قوانین و مقررات می باشد .بعضی از کارمندان به صورتی پوشش یا برخورد می کنن که انکار تومجلس عروسی… هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *