شرکت ارتباطات زیرساخت ادعای مبین نت را در مورد اختلال اینترنت رد کرد
شرکت ارتباطات زیرساخت به دنبال اعلام شرکت ارتباطات مبین نت که قطعی های مکرر وایمکس در کشور را مربوط به اختلال در شبکه زیرساخت ارتباطات کشور عنوان کرده است ادعای این شرکت را رد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شرکت ارتباطات مبین نت اعلام کرد که در طول روزهای گذشته تعدادی از کاربران این شبکه در استفاده از اینترنت پرسرعت بی سیم دچار اشکالاتی شده‌اند که علت آن اختلال در شبکه زیرساخت ارتباطات کشور بوده است و شبکه مبین نت در هیچ یک از شهرهای تحت پوشش مشکلی ندارد و این اشکالات از شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت ناشی می‌شود.

در این راستا شرکت زیرساخت ادعای مبین نت مبنی بر اختلال در شبکه ارتباطات زیرساخت را رد و تاکید کرد که طی روزهای اخیر هیچگونه اعلان خرابی و قطعی از سوی شرکت مبین نت به مراکز نگهداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت درباره قطع اینترنت شهرهای کیش، چابهار، تبریز، شهرکرد، بندرعباس و ایلام اعلام نشده چرا که شرکت ارتباطات مبین نت به هیچ وجه اینترنت خود را در شهرهای یاد شده از شرکت ارتباطات زیرساخت دریافت نمی کند.
دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: طبیعی است که شرکت مبین نت به دلیل نوپا بودن غالبا در طراحی و مهندسی شبکه خود دچار اشکالات اولیه باشد، از همین رو شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی خود را در راستای بهبود طراحی شبکه شرکت مبین نت با عرضه خدمات فنی و مهندسی و سرویسهای مختلف و به روز خود اعلام کرده است.
6 thoughts on “شرکت ارتباطات زیرساخت :مبین نت دروغ می گوید”
  1. باسلام عليرغم تبليغات گسترده وايمكس مبين نت در نمايشگاه بين المللي وبروشورهاي تبليغاتي وفروش گسترده دستگاه جديد “مودم جيبي مبين نت” باقيمت 292000تومان “يكي از اين دستگاههارا تهيه كردم اما متاسفانه عليرغم مطالب مندرج در تبليغات، بسياري از مناطق داخل شهر تهران ارتباط برقرار نميشود با شركت وعامل فروش اين دستگاه بطور مكرر تماس حاصل كردم وحتي تمام مكالمات را هم ضبط كردم اما متاسفانه هيچ كس پاسخ قابل قبولي به من نداد واز عودت مودم هم خودداري كرده اند اين عمل چيزي جز درغگويي نيست

  2. متاسفانه وضعیت مبین نت روزهای جمعه در مشهد بحرانی است و بارها در یک دقیقه قطع می شود ..کسی هم پاسخگو نیست؟؟ به کی باید شکایت کرد؟؟

  3. در کرج هم همینه، بیچارم کرده. مثل ADSL هم نیست راحت شرکت رو عوض کنی این همه پول مودم دادی زورت میاد بندازی بره…

  4. با سلام
    وایمکس مبین نتم مدت بیشتر از یک ماه با سایت گلستان و پورتال داخلی قهر کرده نمیدونم چکارش کنم .
    کلی پول دادم که از خونه وارد سایت دانشگاه بشم باز هم باید برم کافی نت.

  5. مبین نت یک کلاه برداری بزرگه بیشتر روز ها قعطی داره کسی هم جوابگو نیست هرگز نمیشه یک فایل بیشتر از 100 مگ رو دانلود کنی

  6. افت سرعت و قطعی مکرر مبین نت منو مجبور کرد تا از مودم همراه استفاده کنم هر چند که پول یکسا لو اول پرداخت کردم. ظا هرا وقت خدا حافظی با مبین نت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *