معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: باید جلسات روابط عمومی‌ها از حالت شکلی و نمایشی خارج شود.

علیرضا یونسی ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اظهار داشت: اندیشمندان دنیا معتقد هستند فقط یک انقلاب با زیربنای معنوی وجود دارد و آن هم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه جلسات روابط عمومی را باید از حالت شکلی و نمایشی خارج کنیم، گفت: باید این نشست‌ها را به سمت محتوایی پیش ببریم و جلسات دستاورد و حاصل داشته باشد.

یونسی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در مقابل مردم و سازمان خود، نقش دو سویه دارند، تصریح کرد: ایفای این دو نقش به صورت همزمان، کار مشکلی بوده و نیازمند هنرنمایی و پاکدلی است.

این مسئول با اشاره به اینکه کار سنتی در روابط عمومی پاسخ نمی‌دهد و روابط عمومی‌ها نباید به نصب پارچه اکتفا کنند، گفت: دنیا به سرعت در حال بهره‌گیری از دستاوردهای علم روز است و در این حوزه کاری باید از علوم و فنون روز و به ویژه در حوزه اینترنت استفاده و به سمت بالندگی حرکت کنیم.

یونسی با بیان اینکه بعضی حوزه‌های شهرستانی، کار را به شکل سنتی دنبال می‌کنند، ادامه داد: ‌کار سنتی نمی‌تواند جوابگوی مردمی باشد که با دستاوردهای روز آشنا هستند به ویژه در مازندران که رتبه نخست استفاده از اینترنت در کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه عنصر روابط عمومی باید هنرمند و زیبایی‌شناس باشد، خاطرنشان کرد: با این زیبایی‌شناسی، اقدامات دستگاه را هنرمندان در اختیار مردم قرار دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عصاره کفر و ظلم دنیا در 1+5 لحاظ شده و مذاکره هم نوعی مبارزه است و پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به جنگ دارد، یادآور شد: هیچ عقل سلیمی به خود اجازه نمی‌دهد که سپاهیان و سربازان خود را در مقابله با کفر، تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما باید این باشد که روح امید و شادابی را در مردم بدمیم، ادامه داد: روح همبستگی ملی باید تقویت شود.

یونسی با بیان اینکه وظیفه دریم از سیاست‌های دولت در همه حوزه‌ها دفاع کنیم، تصریح کرد: دولت، منتخب مردم است و مردم در این برهه تصمیم گرفتند به این رئیس‌جمهور منتخب، آری بگویند و ما در مقابل این مردم وظیفه داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر حفظ کرامت و منزلت اجتماعی ارباب رجوع در دستگاه‌ها و ادارات تاکید کرد.فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *