هراز نیوز :این روز ها بازار نقل و انتقالات در والیبال بسیار داغ است و همه ی تیم ها خود را برای فصل آینده آماده میکنند.

در این میان ظاهرا ارومیه بسیار با برنامه تر عمل کرده و با جیب پر وارد بازار شده و با جذب ستاره هایی همچون معروف,موسوی,محمودی,عبادی پور بمب های نقل و انتقال را ترکانده است,پیکان نیز پس از چند سال کم فروغ حالا دوباره کارخانه را سوار خود کرده و با جذب بازیکنانی چون عادل غلامی و احتمالا رضاقرا و قائمی دوباره مدعی قهرمانی شده است .

در این میان اما مسئولان کاله همچنان علی الظاهر بی تحرک مانده اند  و انگار نه انگار که وقت خرید بازیکن و بستن تیمی لایق با نام آمل است.هرکسی خوب می داند تیمی که عنوان قهرمانی آسیا را یدک میکشد باید با برنامه تر و منسجم تر عمل کند .

 این وضعیت هواداران را نیز نگران کرده چرا که بازیکنان اصلی کاله یکی پس از دیگری ساز جدایی کوک کرده اند برخی از کارشناسان می گویند  بازیکنان مقصر  نیستند زیرا باشگاه تکلیف آن ها را روشن نمیکند .

به هرحال شنیده ها ی هراز نیوز حاکی  است که عادل غلامی کاپیتان کاله با پیکان مدل 93به توافق رسیده و قرا نیز در آستانه ی پیوستن به پیکان است,عبادی پور هم که حالا به مرز پختگی رسید از کاله جدا شد و به زادگاهش ارومیه پیوست.

ظریف لیبروی کاله نیز پس از سال ها به شهرخود مشهد رفته و فصل بعد با میزان در لیگ خواهد بود,در این میان تنها یاری که به پای کاله مانده بهروز عطایی است,مربی محبوبی که با تعصب مثال زدنی اش همچنان منتظر کاله مانده و به پیشنهاد های مختلفش پاسخ نداده است .

اما به هرحال وی نیز نمیتواند به همه ی پیشنهاد هایش پاسخی ندهد,امیدواریم تا کار از این بدتر نشده مسئولان ارشد کاله فکری به حال این تیم کنند زیرا تنها امید مازندرانی ها به کاله است و اگر دیر شود شاید حتی کاله عطایی را نیز از دست دهد,ماندن عطایی در کاله میتواند وزنه خوبی باشد تا کاله در بازار خریدها بتواند چند بازیکن خوب جذب کند تا حداقل بتواند از حیثیت خود دفاع کند و تا حدودی در کورس قهرمانی بماند.

شاید این خواسته نگارنده تقاضای  همه ی هواداران کاله از مسئولان و شخص آقای سلیمانی باشد که  تا دیر نشده فکری به حال کاله کنند .

جواد نیک پرور هراز نیوز
8 thoughts on “شنیده های هراز نیوز از نقل و انتقالات والیبال/ مسوولان کاله تا دیر نشده بجنبید !”
  1. عادل غلامی با پیکان مدل 93 به توافق رسید !!!!! یعنی چی !؟

  2. تا وقتی که قرارداد نبستن نمیشه در موردش نظر داد….

  3. در این چند سال فقط برای فرار ار مالیات شرکت تیم داری کردند
    امسال هم شرکت نکند بهتر است
    از سال بعد باید کاله را دسته بعد دید و به دلیل مقام های خوب گذشته مثل امسال سایپا دوباره به لیگ برتر آید
    سال گذشته بعضی ها گفتند کاله به خاطر ساخت ورزشگاه بومی سازی کرد و بازیک های خود را از دست داد حالا هم بازیک های املی
    درست است که بومی کردن کاره خوبی است ولی در کنار بازیکن های ملی پوش بهتر است
    حال تیمی که نام جهان را به یدک می کشد
    باید تشکر کرد از بهروز عطایی که هنوز هیچ تصمیمی نگرفت

    باتشکر :
    خبرنگار هفته نامه پیام آمل : سینا هدایت آملی

  4. اختیار دست باشکاه است حتی میتواند تیم هم ندهد ..اما باوالیتال برتد کاله ارزش فرا کشوری بیدا کرده اکر کاله کم بیاورد شرکت های لبنی دیکر آملی یقینا از این فرصت به دست آمده بهره میبرند

  5. متین ورامین دوست داریم ما

  6. با سلام ای کاش رضا قرا تیم کاله میموند

  7. من علی الرغم اینکه آقای سلیمانی را از نزدیک ندیدم ولی انطور که شنیدم او مرد محبوبی بین مردم آمل هست خودش بهتر میداند که داره چه کار میکنه همین که 8 هزار نفر دارند از این شرکتش نون میخورند بهشت و ندیده خرید حتی این را از یکی از دوستانش شنیدم که خود اقای سلیمانی میگه من دیگه برای پول کار نمیکنم آرزوی من اینه که یک روزی 80 هزار تا کارگر داشته باشم . من آرزوی سلامتی برای این بزرگوار دارم میخوام عرض کنم همیشه نه تنها نزد مردم بلکه نزد خدا هم محبوبی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *