هراز نیوز :عضو کمیسیون برنامه ،بوجه ومحاسبات مجلس توزیع برنج های ایرانی وخارجی در بسته بندی هایی با نشان پرچم رژیم صهیونیستی را جرم دانست و گفت: این موضوع را از طریق مجلس پیگیری می کنیم.

عزت الله یوسفیان ملا  درباره توزیع برنج های ایرانی وخارجی در بسته بندی هایی با نشان شاهی و پرچم اسرائیل در مناطقی از کشور، گفت: باید صحت و سقم این موضوع پیگیری و با افرادی که اقدام به این جرم کرده اند برخورد شود.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این اقداماتی مشابه برای ترویج خرید و فروش برنج خارجی مشاهده شده بود و این مسئله را به صورت دقیق در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 

گفتنی است؛ مدتی است که توزیع برنج های آلوده و با نام و نشان غربی در کشور رواج پیدا کرده و متاسفانه منبع و متولی این واردات غیر قانونی مشخص نیست.

 

همچنین چندی پیش خبری با تیتر توزیع برنج های اسرائیلی در استان چهارمحال بختیاری برروی سایت ها و خبرگزاری ها رفت که باعث تعجب بسیاری از مردم شد که به تازگی نیز توزیع اینگونه برنج ها با برند و نام شاهی و نشان شوم پرچم رژیم صهیونیستی این بار در شهرستان بوشهر صورت گرفته است.

 

خرید و فروش اینترنتی این برنج نیز در سایت ها رونق گرفته و متاسفانه هیچ گونه برخوردی با آن نمی شود.

One thought on “نشان شوم پرچم رژیم صهیونیستی بر روی کیسه های برنج ایرانی”
  1. تا زمانی که اسامی خاطییان راند و باند اعلام نشود همینی هست که هست از راند اقتصادی کرفته تا باند واردات وصادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *