ناظر و نماینده فدراسیون والیبال گفت: تک گروهی شدن لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور پیشرفت این رشته پرطرفدار ورزشی را به همراه دارد.

احمد بندری در آمل بیان داشت: برخلاف سال‌های گذشته، فصل جدید لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در یگ گروه دنبال می‌شود.

وی از روند برگزاری شش هفته از لیگ برتر والیبال بین تیم‌های مختلف در شهرهای کشور ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه دوسالی است که لیگ برتر از دو قطبی بودن خود خارج شده و تیم‌های زیادی در کشور از امید‌های قهرمانی فصل جدید محسوب می‌شوند.

پیشکسوت عرصه والیبال ایران خاطرنشان کرد: در فصل جدید با توجه به تغییر و تحولات تیم پیکان تهران که همیشه از تیم‌های مدعی قهرمانی محسوب می‌شد ولی امسال فکر نمی‌کنم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، تیم‌های زیادی برای رسیدن به این مهم فعالیت سختی را دنبال می‌کنند.

بندری با اشاره به تیم‌های مدعی نظیر سایپای البرز، کاله مازندران، گیتی‌پسند اصفهان و گسترش نوین که از رقبای جدی و قدرت‌های نزدیک به هم هستند، یادآور شد: تک گروهی شدن لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور پیشرفت این رشته پرطرفدار ورزشی را به همراه دارد.

وی با تاکید برگزاری دیدارها در یک گروه و مزیت این امر تصریح کرد:  در یگ گروه همه تیم‌ها چه در خانه خود و چه در خانه حریف با یکدیگر به صورت رفت و برگشت رقابت می‌کنند و از نقاط ضعف و قدرت خود مطلع می‌شوند و قدرت خود را در زمین نشان می‌دهند.

بندری با اعلام اینکه تیم‌ها اول تا چهارم جدول لیگ برتر والیبال امسال در دیدار پلی‌آف به مصاف یکدیگر می‌روند، گفت: با این وجود برترین‌های لیگ برتر والیبال فصل سختی را پیش روی دارند.

وی درخصوص تماشاگران پرشور و متعصب آملی که همیشه یار و یاور تیم‌شان هستند و از مهمترین عوامل تیم‌شان در پیروزی‌ها محسوب می شوند، عنوان کرد: آمل شهری والیبالی است و تماشاگران این شهر در زمین خود به بهترین شکل ممکن از کاله مازندران حمایت می‌کنند ولی گاهی اوقات خبرهای ناخوشایندی از آنها به گوش می‌رسد که باید این گاهی اوقات به هیچ وقتت تبدیل شود.

قربانعلی مسافر- خبرنگار فارس در آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *