کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ملی‌پوشان والیبال کشورمان تمام توان خود را برای کسب بهترین نتایج در جام جهانی ژاپن بکار می‌بندند.

علیرضا نادی با اشاره به آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال کشورمان در تهران اظهار داشت: از صبح سه شنبه تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی ژاپن با حضور رئیس فدراسیون والیبال آغاز شده است.

وی در مورد سرمبی با دانش والیبال کشورمان افزود: خولیو ولاسکو یکی از بزرگترین مربیان با دانش و کارکشته والیبال دنیا است که چینش بسیار قوی دارد و با حضور کوتاه مدت خود در کشور ایران توانست کارنامه خوبی از خود برجای بگذارد و آرزوی دیرینه و چندین ساله ما یعنی قهرمانی در آسیا را محقق کند.

نادی با اشاره به تلاش مربیان سال‌های گذشته والیبال و پایه‌ریزی برای به دست آوردن عنوان قهرمانی آسیا اذعان داشت: با توجه به اینکه عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات آسیایی امسال بسیار عالی بوده و با حمایت تماشاگران و عملکرد بسیار خوب توانستیم تیم‌های بزرگ و صاحب سبک والیبال قاره آسیا را شکست دهیم باید خود را برای حضوری قدرتمندانه در ژاپن آماده کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان که فصل جدید لیگ برتر والیبال را با کاله مازندران آغاز کرده است، بیان داشت: حمزه زرینی و فرهاد نظری افشار نیز از تیم کاله به این دوره از رقابت‌ها دعوت شده‌اند و در جمع ملی‌پوشان حضور دارند.

نادی با اعلام اینکه اهداف زیادی را در این دوره از رقابت‌ها دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: باید با درخشش در این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در المپیک 2012 لندن و حضور در لیگ جهانی والیبال را کسب کنیم.

رقابت‌های جام جهانی والیبال 2011 که به میزبانی ژاپن در چهار شهر بزرگ این کشور برگزار می‌شود از 29 آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا 13 آذر ادامه می‌یابد.قربانعلی مسافر- خبرنگار ورزشی فارس

2 thoughts on “کاپیتان تیم ملی والیبال ایران: ملی‌پوشان تمام توان خود را در جام جهانی بکار می‌بندند”
  1. من به این تیم ملی خیلی زیاد امیدوارم و امیدوارم همانجور که تیم ملی والیبال مون در بازی های اسیایی دله ملیون ها ایرانی را تونست شاد بکنه این بازم با بازی های خوب و درخشانشون بازم دله همه ی ایرانی ها را شاد بکنه به امید موفقیت تیم ملی V free iran V

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *