هراز نیوز : نگارنده هیچ گونه خصومتی با مامورین و فرماندهی محترم انتظامی آمل که امنیت شهر در ید کفایت آنان می باشد ندارم  ، بلکه دوستدار آنانی هستم که در زمستان سرد و تابستان داغ در زیر باران و برف راست قامتانی که ادای وظیفه حسب تعهدی که نسبت به ملک ملت دارند سرلوحه خدمات خود می دانند ، ابروخم نمی کنند و خدمات نیرو انتظامی در جای جای این مرز و بوم یک عبادت است و خانواده ها و حتی مدارس ابتدائی به فرزندان این آب خاک میاموزند که پلیس دوست شماست.

همیار پلیس بودن بچه ها با افتخار با جان و دل خریدارند. وقتی پلیس همیار می شوند و با فراگرفتن آموزش اولیه از شوق و ذوق سر و پا نمی شناسند. اما از این که بگذریم نمایش اتومبیلی با نصب پارچه بدین متن:

این خودرو به علت درگیری با مامور و قمه کشی و حرکت خلاف توقیف می باشد.

ملاحظه می فرمائید در بالای داربست در میدان 17 شهریور آمل برای اطلاع عموم خودنمائی می کند و …

توقیف تاکسی

خوب بیاد دارم سالهای اولیه مسئولیت آقای اکبرزاده فرماندار وقت آمل با حضور در صبحگاه پلیس در کنار همین فرماندهی انتظامی سخنانی بسیار امیدوار کننده و نشاط انگیز و سرزنده بودن پلیس سخن گفتن و متعاقب آن فرماندهی انتظامی آمل که همچنان این مسئولیت را بعهده دارند با افتخار و غرور گفته بودند آمل در مازندران تنها شهر امن محسوب شده!! و این را در همان سال در هفته نامه پیام آمل با شرح کامل عدم امنیت نوشته بودم. اما امروزه که چندین سال از آن روز می گذرد شهر من زادگاه من و کوچه پس کوچه های آن بعضی از مواقع امنیت خود را از دست داده عربده کشی ها, قداره بدست ها, سرقت ها و ره گیری ها تاسف انگیز حتی در بیغ گوشم در بلوار شیخ فضل الله نوری و درگیری های جوانان در سنت سراها و بدنبال آن بیداد می کند شهری که فرزندان دلیر آن قهرمانه در 8 سال دفاع مقدس جلودار و خط شکن بوده اند و در ششم بهمن سال 60 آن حماسه جاوید مردم آمل را آفریدن بطوریکه در وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل هم اشاره ، شد باید به روزگاری بیافتد راننده تاکسی یا خطی برای پلیس آن قمه بکشد!!

حال اگر از این دست اتفاق های ناگوار سرقت ها و ناامنی ها را بدرون پرونده های متشکله در مقرر پلیس آمل ورق بزنیم همانی می شود که فرماندهی  محترم انتظامی روزی با نصب بنر جهت آگاهی مردم از شهروندان می خواهد با حضور در جایگاه مقدس نماز جمعه بویژه مال باختگان ، سارقین و هم اموال خود را در این مکان شناسائی کنند!!

و با پارچه نوشته هایی از این دست و اتومبیلی را که راکب آن در مقابل پلیس خادم ملت چنین بی پروا می شود آیا وحشت خانواده دوچندان نمی شود.

unnamed (2)

به اذعان نیروی انتظامی شخصی با قمه به حافظ جان و مال و ناموس مردم حمله ور می شود آیا دادرسی هست در بالایش قدرتی نشان دهد و در مقابل نگاه یکسویه نگری هشدار دهد؟

قطعاً بخاطر دارید بزرگان این انقلاب شکوهمند در گذشته دور در یک سخنرانی فرموده اند بعضی از حرفها و نوشته ها مصلحت نیست که گفته شود. براستی بسی عجیب مینماید این گونه رفتار نشان از مصلحت اندیشی است ؟

 مسوولان سیاسی  خصوصا جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران و مسوولان قضایی  خصوصا جناب آقای طالبی دادستان محترم شهرستان آمل اگر چه می دانم دغدغه فراوان دارید لیکن اهتمام بیشتری ورزید  و  شما هم  برای تامین امنیت به کمک پلیس بیایید و پلیس را یکه و تنها نگذارید .

 استدعا دارم چاره اندیشید این فرصت و موقعیت که  از طرف دولت تدبیر و امید برایتان فراهم شده را از دست ندهید 

محمدعلی توللی هراز نیوز 

9 thoughts on “مظلومیت پلیس در آمل + عکس”
  1. خدا به حل همه رحم کند هنوز روز خوش ماست

  2. خودمان رو گول نزنیم.

    …..
    نهادهای مسوول متاسفانه هیچ امری رو نمی تونن به طور دقیق و برنامه ریزی شده پیش ببرند. چون اعتماد و ارتباط مردم نسبت به اونها سلب شده. نابهنجاری اجتماعی بخاطر عدم تربیت صحیح از سوی خانواده ها و اجتماع زیاده شده و باندهای مواد مخدری که معلوم نیست با دادن اینهمه شهید در مرزها باز این مواد چطور و از چه راهی وارد کشور میشه باعث فروپاشی امنیت اجتماعی و روانی اجتماع شده.

  3. عزیزجان به جای اینکه اینهارانشان بدهی یک گزارش از محله بازیارکلامی گرفتی

  4. متاسفم که هر روز شاهد تغییر در فرهنگ ناب و نجیب شهرهای اصیلی مثل آمل هستیم

  5. بیا بازیارکلا…….داداش
    راستی این ماشین تاکسی و خطی و … شناسنامه دار هم هستش نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجبا………………

  6. تا زمانیکه به سوی مقوله تخصص نرویم و منتقدین هر نابسامانی را با چماق عقیدتی در هم بکوبیم اوضاع ازین هم بدتر میشود.
    روز اول فروردین در بلوار هراز (جایی که مسافرانی وارد مازندران میشوند از آن میگذرند) پسر جوانی را با پلاکاردی در گردن مبنی بر مجرم چاقو کشی کرده در خیابان میگرداندند. از قاضی محترم و محترم نیروی انتظامی که زحماتشان را کاملن مشاعده و احساس میکنیم تشکر میکنیم ….ولی چرا از شهرمان جلوی چشمان هموطنان دیگر شهرها نشان میدهند. آقا جان پلیس باید متخصص باشه. مطمئنن پلیسی که با اراذل و اوباش مبارزه میکنه باید فرق داشته باشه با پلیسی که جرائم رایانه ای انجام میده. پلیسی که با قاچق مواد مخدر برخورد میکنه باید با پلیسی که با تخلفات صنفی رسیدگی میکنه فرق کنه.

    …….

  7. چند سال قبل هم یکی ازین ماشینها رو به جرم زورگیری از خانمها روی داربست گذاشتن….. به نظر شما کسی که ……ه، وقتی برای فکر کردن در مورد اینکه این قبیل کارها نظر مردم رو نسبت به تاکسی های شهری و بین شهری تغییر میده رو داره. …….. (هرچند کامنتم فیلتر میشه ولی اگه نمیگفتم دلم طاقت نمی‌آورد)

  8. آقای هراز نیوز خیلی ممنونم که …. به کامنتم و کلن معنیش رو عوض کردی البته از شما انتظار بیشتر ازین ندارم بهرحال باید این سانسورها باشه که به … و …. برسیم.خوش باشین من دیگه به این سایت مزخرف و دستمال بدست بادمجون دورقابچین نمیام. مثل همیشه دورهمی خوش باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *