مدیر کمیته امداد آمل گفت: ۶۷۲ طرح اشتغال سال گذشته با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد و 551 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی آملی ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل، رمضان علیپور با اشاره به طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد بیان داشت: اشتغالزایی و توانمند کردن خانواده‌های زیر پوشش امداد از مهم‌ترین اهداف ما در این نهاد است.
وی بیان داشت: ایجاد فرهنگ کار و تلاش در بین مردم جامعه، ایجاد مشاغل مولد و غیرمولد، ارتقا و پیشرفت وضعیت زندگی نیازمندان به حد کفاف و مبارزه با فقر به همراه اشتغال‌زایی می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار مفید و موثر باشد.
علیپور اذعان داشت: 672 طرح اشتغال در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد و 551 میلیون و 771 هزار ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی این نهاد ارایه شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل تصریح کرد: 66 نفر از مددجویان در بخش کاریابی با تعامل موسسات دولتی و خصوصی به سر کار رفتند.
علیپور خاطرنشان کرد: آموزش کوتاه مدت در سال گذشته برای 828 نفر از مددجویان با اعتباری بالغ بر 89 میلیون و 39 هزار و 900 ریال برگزار شد و آموزش بلند مدت نیز برای 191 مددجو با اعتبار 575 میلیون و 160 هزار ریال پیگیری شد.
به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل، در زمینه حرفه‌آموزی فرزندان دانش‌آموز دبیرستانی تعداد 59 نفر با اعتباری بالغ بر 44 میلیون و 505 هزار ریال آموزش دیدند.
وی تعداد بازدید از طرح‌های اشتغال در سال گذشته را 3 هزار و 885 بازدید اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *