هراز نیوز :رئیس کمیته فوتبال مجلس با تاکید بر ضرورت واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی، تاکید کرد: مجلس هرگز اجازه نمی‌دهد شخص یا گروهی برای منافع خود یکی از این دو باشگاه را تصاحب کند.

سیدشریف حسینی در گفت وگو با  خانه ملت، با تاکید بر قانون خصوصی سازی تیم‌های دولتی، گفت: طبق قانون مصوب مجلس، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید تا پایان سال 93 از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شوند که ماهیت و توانایی بخش خصوصی باید از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید شود.

 

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه واگذار نشدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خلاف قانون است، افزود: با توجه به حساسیت این مسئله باید درنظر داشت که دقت فدای سرعت نشود، مجلس از وزارت ورزش خواسته تا ظرف یکسال این امر تحقق یابد اما اصرار بر انجام سریع این کار بدون کار کارشناسی به صلاح نیست.

 

وی با بیان اینکه اداره باشگاه‌ها با بودجه دولتی در دنیای فوتبال مرسوم نیست، تصریح کرد: این بی‌معنی است که مخارج باشگاهها را دولت تامین کند، باشگاه داری در جهان نوعی درآمدزایی است، باشگاههای برتر دنیا هیچ کدام با بودجه دولتی اداره نمی شوند.

 

رئیس کمیته فوتبال مجلس با تاکید بر اینکه هر نوع منفعت‌طلبی شخص یا گروه خاصی برای تصاحب باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در مجلس به دقت بررسی می‌شود، گفت: طبق روال قانونی، وزارت ورزش و جوانان متولی خصوصی سازی نیست و تنها زمینه را برای خصوصی سازی دو باشگاه مهیا می کند.

 

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از شفاف سازی اسناد و مدارک و مشخص شدن بدهی و داراریی‌های دو باشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان، نحوه واگذاری، شرایط مزایده و چگونگی شرکت کنندگان در مزایده توسط سازمان خصوصی سازی زیر نظر وزارت اموراقتصادی و دارایی تعیین می‌شود.

2 thoughts on “ضرب‌الاجل مجلس برای واگذاری سرخابی‌ها”
  1. ضرب الاجل به معنی وقت تعیین کردن یا پا یان مهلت و مدت معین است
    و ضرب العجل به معنی : سرعتی، به سرعت، فوری، باسرعت، بی درنگ است که در این خبر ضرب العجل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *