مدیرکل‌ بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت با اعلام اسامی شهدای این انفجار تروریستی تصریح کرد: سید محمد علی فلاح‌حسینی، زهرا دقیقی و هدایت درویش‌وند، شهدای این انفجار هستند.

فارس: مدیرکل‌ بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از شهادت 3 زائر ایرانی بر اثر انفجار بمب در نزدیکی سامرا خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی شهسواری با اعلام این خبر اظهار داشت: متاسفانه بر اثر انفجار یک بمب در مسیر بازگشت یکی از کاروان‌های زیارتی سازمان حج و زیارت از سامرا در منطقه المشاهده، 3 نفر از زائران این کاروان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه این کاروان از استان گیلان بوده است، خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار، 7 نفر از زائران این کاروان نیز مجروح شدند که 3 نفر از زائران بر اثر شدت جراحات، تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

مدیرکل‌ بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت با اعلام اسامی شهدای این انفجار تروریستی تصریح کرد: سید محمد علی فلاح‌حسینی، زهرا دقیقی و هدایت درویش‌وند، شهدای این انفجار هستند.

حجت‌الاسلام شهسواری یادآور شد: در صورت امکان ترخیص مجروحان این حادثه، امروز این زائران به‌صورت هوایی به کشور انتقال خواهند یافت.

2 thoughts on “شهادت 3 زائر ایرانی در انفجار سامرا + اسامی شهدا”
  1. پایگاه اطلاع رسانی خاکی تر از خاکdarvishvand.ir به نمایندگی از مردم لرستان شهادت این سه بزرگوار را به ملت ایران و خانواده های داغدارشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حق برای این شهدا علو درجات و برای مجروحین این حادثه تروریستی شفای عاجل مسئلت دارد .

  2. به خانواده ایشان تسلیت میگویم.
    همواره دشمن و استکبار این پدیده شوم در کمین است به نحوی اسلام راستین را آسیب بزند چه با گروه و جریان و حزب انحرافی چه با اختلاس بیت المال. شانس آوردیم مخزن نفت و گاز در حساب بانک نیست که بشود کیسه زد و جابجا کرد اعتبارات را. و …. و خداوند به حال ما رحم نموده و الطاف ایشان است که مانع کیسه کردن نفت و گاز شده تا کنون. بی دلیل نیست صبح تا شب و در 5 کانال تنها دغدغه دشمن است و روزانه مرگ نثار آن میکنیم.
    در شادی و عزا و مقام معظم همواره تکیه کلام دشمن و دشمن ستیزی دارد.
    انشا الله با انبیا الهی محشور شوند.
    و به دشمن بگویید بیا ما را نابود کن با بمب هسته ای-نوترونی-میکروبی با هواپیمای بی سرنشین با لیزر هوابرد در نهایت نابود و کشته میشویم . ولی زنده ایم و خودتان نابود شده اید و ما پیروز ایم.
    و شما در قیامت به جهنم می روید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *