در حالي که در روزهاي آغازين ثبت نام براي دريافت يارانه بسياري از هنرمندان و نخبگان جامعه و برخي از رسانه‌ها تلاش وسيعي را براي انصراف مردم از دريافت يارانه به خرج داده بودند، اما برخي از رسانه‌هاي مخالف دولت و در راس آن‌ها صداوسيما نه تنها با اين موج همراهي نکرد، بلکه برخي از برنامه‌هاي آن‌ها در مخالفت با اين درخواست‌ها و در جهت تشويق مردم به دريافت يارانه ارزيابي شد.

به نوشته ابتکار، موضوعي که در پايان مهلت ثبت نام، معاون اجرايي رئيس جمهور به آن اشاره کرده و رسانه ملي را متهم به تلاش‌هايي براي سنگ اندازي بر سر راه اجراي صحيح فاز دوم هدفمندي مي‌کند.

اينک در پايان مهلت ثبت نام برخي از منابع خبري اعلام کرده اند که تنها 10 درصد از مردم از دريافت يارانه انصراف داده اند، معاون اجرايي رئيس جمهور به صراحت مي‌گويد که اين موضوع نتيجه تلاش‌هاي صداوسيما در اين رابطه بوده است.

به گزارش تسنيم، محمد شريعتمداري معاون اجرايي رئيس جمهور صبح ديروز در گردهمايي معاونين برنامه‌ريزي استانداري‌هاي سراسر کشور که در سالن پيامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، طي سخناني در خصوص نحوه تبليغ صدا و سيما براي انصراف مردم در مرحله دوم يارانه‌ها اظهار داشت: تلويزيون به گونه‌اي تبليغ مي‌کرد که مردم ثبت‌نام کنند ضمن اينکه دهک نهم و دهم جامعه در تبليغ تلويزيون گم شده بودند و تلويزيون تلاش خود را براي ثبت‌نام مردم انجام داد. من ديروز بعد از ظهر در راديو شنيدم که امروز روز آخر ثبت‌نام است از اين رو مردم جا نمانند و ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *