مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از ورود سرمایه‌گذار خصوصی و قوی برای ساخت سالن ورزشی در آمل خبر داد.
 احمد سعادتمند امشب در نشست روسا، نایب رئیسان و دبیران ورزشی در ساری گفت: برای ساخت سالن استاندار و بزرگ هشت هزار نفری در آمل یک سرمایه‌گذار حاضر است 50 میلیارد تومان هزینه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی در سال 92 تصریح کرد: سال گذشته با توجه به مشکلات مالی که داشتیم در چند رشته ورزشی موفق به عنوان برتر فدراسیون شدیم.

سعادتمند از فعالیت روسای برخی از هیئت‌ها بیش از نیم قرن خبر داد و گفت: افتخار آفرینی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات مختلف برون ورزشی مرهون زحمات روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی است که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران متعدد مازندرانی در اردوهای تیم ملی گفت: برای حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از بین هشت ملی‌پوش 6 کشتی‌گیر از مازندرانی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از ورود یک سرمایه‌‎گذار دیگر برای ساخت پیست موتورسواری خبر داد و افزود: در صورت فراهم شدن زمین خوب سرمایه‌گذاری پیدا شده تا 25 میلیارد تومان برای ساخت پیست موتورسواری هزینه کند.

سعادتمند اذعان داشت: برای پاکیزه نگه داشتن محور مازندران به تهران هیئت‌های اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران و البرز به حمایت از محیط زیست محور کندوان را پاکیزه و زیباسازی می‌کنند.

وی در پایان افزود: سال گذشته برای ورزش مازندران در کسب مدال خوش یمن بود و تلاش می‌کنیم تا در سال جاری موفق‌تر از گذشته در ورزش ظاهر شویم. فارس

One thought on “ورود سرمایه‌گذار خصوصی برای ساخت سالن ورزشی آمل”
  1. خدا حفظش کنه که از محل درآمد بدون رانت خودش داره به مردم خدمت میکنه این آقای خیر!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *