در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی هیچ توضیحی در این رابطه ارائه نکرده اند.

به گزارش گروه سیاسی هراز به نقل از دانا  : در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه 7 میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولین دولتی پاسخی در این رابطه ارائه نکرده اند.

به نظر می رسد سکوت دولت تدبیر و امید در این رابطه به دلیل عادی بودن این هزینه برای دولت است.

درحالی که دولت تبلیغات گسترده ای برای انصراف مردم از یارانه ها انجام می دهد و 7 روز هم از ثبت نام جدید یارانه ها می گذرد، ولی هنوز هزینه های کلانی در سطح دولت می شود.

به عنوان مثال گفته می شود که در ایام نوروز هزینه های پیامک تبریک روحانی به مردم در حدود 950 میلیون تومان بود.

همچنین هزینه  تأسیسات رفاهی مانند، سونا، استخر، سالن های ورزشی و امکانات لوکس در ساختمان ریاست جمهوری به 7 میلیارد نیز رسیده است.

قطعاً این هزینه ها در راستای اقتصاد مقاومتی نبوده و دولت برای تأثیرگذاری بیشتر کلامش در ازای انصراف مردم از یارانه ها باید خود نیز در ظاهر ساده گرایی را رعایت کرده و از ریخت و پاش ها جلوگیری کند.

این هزینه ها در حالی صورت می گیرد که دولت از ابتدای ورود خود از خزانه های خالی صحبت کرده است و هم اکنون نیز طی یک فراخوان گسترده از مردم درخواست کرده است تا از دریافت یارانه خود انصراف بدهند.

قطعا دولت باید برای این هزینه های اضافه و ریخت و پاش ها جوابی درخور به مردم ارائه کند تا افکار عمومی را در این خصوص توجیه کند.

 

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;Over 6 innings, he’s recorded two saves, struck out 12, allowed one hit, one walk and no runs

Montoya, 20, now faces two charges each of impaired driving causing death and criminal negligence causing death in an early Saturday morning crash which killed a cabbie and his passenger.mk handbags uk
Also listed in the Wheelwrights Index.toms outlet
The Business Of Michael Jordan Is Booming

I am a senior editor at Forbes and focusmainly on the business of sports and our annual franchise valuations.sac hermes
I couldn’t fight anybody.mulberry outlet york
: 8 0 with five complete game wins (two shutouts), 1.cheap ray bans sunglasses
The Florida State commit made six birdies on the Deer Island course in his second round.borse alviero martini
I won’t pretend that I understood everything discussed in this book, but it’s such an excellent book that I also bought the hardcover (so I have an index which my pre pub copy does not), and reread the book so I do have a much more thorough understanding.borse prada outlet

2 thoughts on “سکوت معنادار دولت در مورد هزینه 7 میلیاردی برای استخر و سونای ساختمان سفید ریاست جمهوری”
  1. میگویند : مردم یارانه نگیرند نمیگویند و نگفتند که ما از هزینه های بیخودی دست میکشیم ، مرگ خوب برای همسایه ، لب و دهان قدیمی ها رو باید طلا گرفت که همچین ضرب المثل هایی ساختند

  2. شكاف بين ملت و دولت زماني بوجود مي آِيد كه كر دار و گفتار يكسان نباشدو اين شكاف عميق و بي اعتمادي ثلمه اي عظيم به انقلاب و دست آورد هاي آنست خداوند مارا رستكردار قر دهد آنچنان كه مطبو عات را راست گفتار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *