فرمانده انتظامي استان مازندران از کاهش 23 درصدي حوادث رانندگي در تعطيلات نوروز امسال در استان خبر داد .

سردار ” مسعود جعفري نسب ” در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : از آغاز طرح ويژه ترافيکي و انتظامي ايام تعطيلات نوروز در تاريخ 27 اسفندماه سال گذشته تا 16 فروردين ماه سال جاري، برابر آمارها ميزان کشفيات سرقت در سطح استان از رشد 85 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است .
وي تصريح کرد : در همين ارتباط ميزان وقوع سرقت در ايام تعطيلات نوروز در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش را نشان مي دهد .
فرمانده انتظامي استان مازندران از کاهش 40 درصدي جرايم خشن به ويژه وقوع قتل در استان خبر داد و افزود : همچنين در ايام تعطيلات نوروز با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر، بيش از 64 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سردار” جعفري نسب ” با اشاره به اقدامات و تمهيدات ويژه ترافيکي در ايام تعطيلات نوروز در شهرها و محورهاي مواصلاتي استان از کاهش 23 درصدي حوادث رانندگي خبر داد .
وي با اشاره به کاهش 16 درصدي حوادث رانندگي منجر به فوت در ايام نوروز امسال، افزود : ميزان تلفات حوادث رانندگي نيز 7درصد کاهش داشته است .
فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده در سطح استان به ويژه منطقه ترک محله ساري قبل از شروع سال جديد، از اجراي طرح ويژه ترافيکي و انتظامي از 20 فروردين ماه در سه شهرستان ” قائم شهر ، بابل و چالوس ” خبر داد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *