جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از تردد بيش از 21 ميليون خودرو در ايام تعطيلات نوروز در استان خبر داد .
به گزارش هراز نیوز  ، سرهنگ ” روح الامين قاسمي ” در گفتگو با خبرنگار ما  با اعلام اين خبر افزود : در ايام تعطيلات نوروز امسال در استان مازندران بيش از 21ميليون و 700 هزار دستگاه خودرو در جاده ها و محورهاي مواصلاتي استان تردد کردند.
وي با اشاره به اسکان بيش از 9ميليون و 195 هزار مسافر در مراکز اقامتي و پذيرايي استان، از ورود بيش از يک ميليون و 721 هزار دستگاه خودرو به شهرهاي استان خبر داد .
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به کاهش 23 درصدي حوادث رانندگي در ايام تعطيلات نوروز در استان گفت : حوادث رانندگي منجر به فوت امسال 16 درصد کاهش داشته است .
سرهنگ قاسمي همچنين از کاهش 7 درصدي تلفات حوادث رانندگي در سطح استان در اين ايام در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود : تمهيدات ويژه ترافيکي و انتظامي در سطح استان و رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان وسايل نقليه نقش موثري در کاهش آمار حوادث رانندگي داشته است .
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به بکارگيري بيش از 10 هزار نيروي پليس در طرح ويژه ترافيکي و انتظامي ايام تعطيلات نوروز ، از کاهش 11 درصدي وقوع سرقت در اين ايام خبر داد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *