هرا زنیوز : لحظاتی پیش (عصر دوشنبه )به همراه وزش باد بارش شدید برف و باران در آمل شدت گرفت ، بارش برف بدین صورت در سال های اخیر در نوروز سابقه ندارد.

یکی از فعالان فرهنگی به هراز نیوز گفت : این برکت فاطمیه است تا در نوروز سیاهی ها   را  پاک کند و ما را نزد بانو رو سفید کند .

6 thoughts on “فوری – بارش شدید برف و باران در آمل”
  1. خدایا شکرت.
    ای خدای بزرگ حاجات همه ی همشهریامو براورده کن حاجات منم اگه میشه براورده کن.
    به امید سال خوب برای همهی مردم عزیز شهرم.

  2. چرا هر اتفاقی افتاد از ارواح طیبه معصوم (علیهم السلام) مایه میذاریم؟؟
    اون فعال فرهنگی حتما خبر نداشت که این برف و سرما تیم بینج های مردم بدبخت آمل و حومه رو که جوانه زده بودن رو نابود کرد و شکوفه های درختان هلو و شبرنگ رو ضعیف کرد و محصول رو کم کرد و خسارت زیادی به مردم خسارت دیده مازندران که هنوز ریالی از خسارت قبلی بهشون پرداخت نشده وارد کرد؟
    متاسفم برای چنین فعال به اصطلاح فرهنگی. حتما اون شخص یه فعال فرهنگ و منش لیبرالیستی بوده لابد…!!!!

  3. اقای لیتکوهی ریکا لطفا کامل دقت کنید کسی مایه نگذاشت درعین حال تعبیربسیار زیبایی بود
    یازهرا سلام الله علیها مدد

  4. آقای به اصطلاح محب
    شما بهتر است وکیل مدافع آقای فعال فرهنگی نباشید. معلومه نفستون از جای گرم بلند میشه و از درد ما کشاورزای بدبخت که با وعده های دروغ مسوولان در جبران خسارت سرما دلخوشیم خبر ندارید.تا بوده چنین بوده. با چنین توجیهات سر ما مردم بدبخت رو شیره می مالید و به نون و نوای خود می رسید. ما کشاورزان هم دلمون فقط و فقط به صاحب برکت امام زمان((روحی و ارواحنا فداه)) دلگرم کردیم.
    بنده نمی خواستم جوابتون رو بدم. اما چون مستقیما بنده رو مورد خطاب قرار دادید اقتضا داشت پاسخ حرفی که نسنجیده می زنید را بشنوید.
    به عبارتی حال پخته در نیابد هیچ خام پس سخن کوته بباید والسلام.
    با سپاس و احترام.

  5. آقای لیتکوهی شما با ایمان به خدا از همه چیز و همه کسی بی نیاز هستی و این بزرگترین سرمایه زندگی شماست. شما اگه به قدرت لامنتاهی خدا ایمان قلبی داشته باشید در عمق وجودتان احساس بی نیازس از هر مسوول و غیرمسوولی خواهید کرد.شما تلاش کنید و بدانید که خداوند حال و هوای شما و من و همه ما ها رو خیلی بهتر از هر کس دیگری داره بنابراین بیا و به نظرات آنهایی که به حرف دلخوش کرده اند خود را ناراحت نکنید. فقط و فقط از خدا و نه غیر از او بخواه تا دستت را بگیره. اگه این کار رو کردی همانا خداوند روزی هزاران هزار کشاورزی مانند تو را خواهد داد و خواهی دید که روزی ده تنها اوست.موفق باشی. یادتون نره چی گفتم. یا الله.یا الله. یا الله.

  6. به جناب ولــی
    به روی چشم. همدرد گرامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *