هراز نیوز :در حالی شورای شهر ساری با پرداخت عیدی به مبلغ یک میلیارد ریال به شهردار و معاونان موافقت کرد که بدلیل تورم و رکود اقتصادی برخی از شهروندان با سفره خالی به استقبال نوروز رفته اند.

در این مصوبه ، بنا به پیشنهاد شهرداری، مقرر گردید به مهدی عبوری، شهرداری ساری مبلغ 200 میلیون ریال و معاونان شهردار مبلغ 50 میلیون ریال عیدی پرداخت گردد.
علاوه بر عیدی و پاداش مصوب شورای شهر، معاونین شهردار به عنوان روسای هیات مدیره سازمان ها و برخی دیگر به عنوان اعضای هیات مدیره و همچنین شهردار به عنوان رئیس شورای سازمان های تابعه شهرداری نیز پاداشی معادل مصوبه فعلی خواهند گرفت.
10153013_1405691853031745_246853867_n 77053758392732751214

گفتنی است شهرداری ساری 10 سازمان تابعه دارد.
به همه موارد مذکور، حق الزحمه کمیسیون ماده 100، حق الزحمه کمیسیون ماده 77، حق الزحمه کمیسیون توافقات و دیگر کمیسیون های داخلی شهرداری را نیز باید اضافه کرد.

در عین حال شورای شهر در مصوبه ای دیگر مبلغ 210 میلیون ریال را نیز به عنوان عیدی به کمیته انطباق اختصاص داد. این درحالی است که پرداخت چنین پاداشی تاکنون بی سابقه بوده و شنیده ها  حاکی از آن است که این پرداخت بیشتر برای اخذ تاییدیه سایر مصوبات بحث برانگیز شورا بوده است. چرا که این کمیته زیر مجموعه استانداری و فرمانداری ها می باشد.

در حالی که بسیاری از پروژه های شهری به دلیل کمبود منابع مالی متوقف گردید، شورای شهر چه پاسخی می تواند در خصوص این حاتم بخشی داشته باشد. هرچند شنیده ها حاکی از آن است که اعضای  شورا نیز عیدی و پاداشی بین 30 تا 120 میلیون ریال را برای خود مصوب کردند.بصیرانلاین

15 thoughts on “عیدی 20 میلیونی به شهردار ساری، باج 21 میلیونی به کمیته انطباق +سند”
  1. ته پیر مال خرننه؟؟؟ نوش جان! برار بخرین ولی امه استخون ره فقط سگ شهرداری وسه بهلین وه گناه دارنه!!!! آقای عبوری که از مردم بییه؟؟ مر دم بیيه!!؟

  2. از هر کی حمایت کردیم تو زرد ازآب در اومد.اون ازاحمدی نژاد این از عبوری

  3. هراز نیوز چرا دایه ……… یعنی اآمل گل و بلبله؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدارو شکر

  4. عبوری هدیه شورای شهر را به کارگران شهرداری هدیه کرد!
    شوراي شهر ساری در پايان سال مبلغ بيست ميليون تومان براي حقير بعنوان پاداش در نظر گرفته اند هر چه فكر مي كنم مي بينم كه لايق دريافت اين پاداش نيستم بنابراين…

    روز گذشته طي مراسمی با حضور شهردار و تني چند از اعضاي شوراي شهر ساري از كارگران پرتلاش خدمات شهري شهرداري مركز استان تجليل شد .
    به گزارش شمال نیوز در این مراسم عبوري ضمن تسليت ايام فاطميه وآرزوي سالي پربار براي مردم ساري و خاصه سفيران پاكيزگي با تجليل از اقدامات انجام شده در روزهاي پاياني سال گذشته و نيز روزهاي نخست سال جديد گفت : آنچه انجام شد بي ترديد بيانگر عزم و اراده اي راسخ بود براي ايجاد شهري سالم و پاكيزه و اين امر نيز ميسر نشد مگر در سايه تلاش بي وقفه شما كارگران خدمات شهري شهرداري ساري .
    وی در ادامه با اشاره به اينكه شوراي شهر در پايان سال مبلغ بيست ميليون تومان براي حقير بعنوان پاداش در نظر گرفته اند افزود : هر چه فكر مي كنم مي بينم كه لايق دريافت اين پاداش نيستم بنابراين ضمن تقدير از اعضاي محترم شوراي شهر اجازه مي خواهم اين مبلغ را به همسران سفيران پاكيزگي كه همواره حامي اين مردان زحمتكش و پرتلاش بودند تقديم كنم . به همين دليل از مدير امور مالي مي خواهم مبلغ فوق را ميان كارگران عزيز تقسيم نمايد .

  5. واقعا دست شورای شهر دردنکنه با این بریز بپاشهاشون این حالا رسانه ای شده خیلی از پاداشها که ما نمیدونیم کم نسیت پول بیت مال خرج چه مدیرهای مدبری میشه که فقط میشینن فکر میکنن که چه جوری پول خرج کنن به فکر هیچ کس نیستند از خدا هم ترسی ندارن نمیدونم چرا

  6. حالا هراز جان بگو شورای شهر آمل چه کار کرد
    چی به شهردار داد وچی گرفت
    اونو رو کردی هنر کردی

  7. با سلام به همه خوانندگان گرامی هراز و سایتهای استانی امیدوارم که سال خوبی را اغاز کرده باشید .
    در مورد خبر فوق باید به عرض برسانم این زد وبند ها در همه شوراهای وجود دارد و نمی شود جلو یش را گرفت که برای خومان متاسفیم یک شهری می اید رسما اعلام می کند و شهری دیگر با پنهان کاری پولهایی را جابجا می کنند که نمی شود جلویش را گرفت اگر بخواهند جلوی ان را بگیرند باید همه اعضا را مورد غضب قرار دهند و این هرج ومرج به دنبال دارد .
    اری بر سر سفره مردم البته بعضی از مردم نان نیست و ما هم چون مسلمانیم نمی توانیم بنشینیم و ببینیم همسایه مان گرسنه است اگر بعضی از مسئولین اینها را نمی بینند ما می بینیم و نمی توانیم ساکت بنشینیم

  8. اقای عبوری از کل مردم پول می گیرین و به بعضی از مردم می دهید کجای این کار خیر است را ما نمی دانیم .
    من موندم که همه اعضای شورا میگن پول نداریم پس این پولها از کجا می اید

  9. میشه گزارشی از میزان پاداش ها در شهرداری امل منتشر کنید.

  10. مطبو عات به وظایف شان درست عمل کر دهاندبر نهاد های نظارتی است که ببینیم چگونه با این پدیده بر خور دمی کنند اگر نهاد های نظارتی غفلت کنند مماشات کنند تقصر شان بخشودنی نیست آقا جلوی ریخت و پاش ها را که پو شش قانونی دارد می گیرد بگیرید نه انکه بگویید من سپیده را می بینم !!!؟؟؟بیائئد 45تومان یارانه را که امروز ارزشش به 15 تومان کاهش پیدا کر دنگیرید من سپیده را می بینم ….

  11. گور بابای هر چی شهرداری و شورای شهر صلوات
    اما؛
    هراز نیوز یادت باشه خدایی هم بالای سر ما است و ناظر اعمال ما می باشد.
    قوله سبحانه: الم یعلم بان الله یری
    خودت می دونی چی گفتم…
    یا زهرا

  12. چرابه کارگرهای شهرداری پرداخت نشده چون سرماوگرمادارند وهمال هستند باید نگیرند قانون به کنار خداراخوش میاید که کسی ریگرکارکند مزدآن گیرد که در سایه خواب است

  13. دوستان عزیز
    این پولها و پرداخت عیدی های بالا از مردم گرفته میشه:
    عوارض
    نوسازی
    پایان کار
    آغازکار
    مجوزساخت……و ………

    متاسفانه بفکر آبادی کشور نیستیم.

    فقط “شعــــــــــــــــــــــار” میدیم.

  14. ما در حسرت يك پارك،استخر و كتابخانه جهت مطالعه در جنوب شهر منطقه راي خيز كه صرفا در زمان انتخابات مورد توجه قرار مي گيرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *