مسئول کمیته گردشگری مذهبی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به رتبه دوم مازندران از حیث امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: مازندران پایلوت گردشگری مذهبی در کشور شود.

 

حجت الاسلام سید محمود هاشمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران از پتانسیل مناسبی در زمینه بناهای مذهبی و بقاع متبرکه در استان برخوردار بوده می تواند به عنوان قطب گردشگری مذهبی در کشور تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری مذهبی برای جذب توریست و گردشگر بیشتر شود، گفت: در حال حاضر هزار و 200 امامزاده و بقاع متبرکه آماده پذیرش گردشگران در ایام نوروز است.

 

مسئول کمیته گردشگری ستا اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به وجود 50 مساجد بین راهی در چهار محور کناره، کندوان، هراز و سوادکوه، افزود: 340 واحد مراکز پذیرایی و اقامتی بین راهی در استان آماده ارائه خدمات رسانی به گردشگران هستند.

 

هاشمی با بیان اینکه کمیته مذهبی همواره بازدیدهای مستمر بر واحدهای اقامتی و نمازخانه های بین راهی انجام می دهد، گفت: نصب بنر با مضمون ” هنگام نماز توقف کنید ” و غیره را از مهم ترین برنامه فرهنگی کمیته مذهبی در ایام نوروز است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مردم، مسئولان و دستگاه های اجرایی استان در تحقق شعار سال رهبری همت کنند.

One thought on “سید محمود هاشمی:ضرورت تبدیل مازندران به قطب گردشگری مذهبی کشور”
  1. سید جان! کمی واقع بین باش! چند درصد مسافرین مازندران به اهداف شما نزدیکند!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *