به گزارش هراز نیوز  ساعت ۵ صبح امروزپنجشنبه یک ویلا در روستای دزدک نوشهر طعمه حریق شد و ۴ نفر چهارنفر از شهروندان تهرانی را به کام مرگ کشاند.
در این ویلا که ۱۱ نفر در آن حضور داشتند دچار آتش سوزی شدند که در این میان چهار نفر کشته می شوند و یک نفر نیز دچار سوختگی شده که به مراکز درمانی منتقل شد.
به گفته شاهدین حادثه، صدای انفجار یک اتش سوزی در ساعت ۵ صبح بامداد صبح امروز سبب شد تا همسایگان این ویلا به محل حادثه حضور یابند و با شکستن یکی از حفاظ های ساختمان بتوانند هفت نفر از حادثه دیدگان آتش را نجات بدهند که متاسفانه ۴ نفر در این آتش سوزی به کام مرگ کشیده می شوند.
تمامی حادثه دیگان ویلای مذکور غیر بومی و اهل تهران بودند و به عنوان اعضای یک خانواده و فامیل با خودروی شخصی جهت گذارندن تعطیلات نوروزی به شهر نوشهر سفر کرده بودند.
گفتنی است؛فوت شدگان این حادثه دو زن و دو مرد هستند و به اذعان برخی از شاهدان یکی از فوت شدگان مجری تلویزیون و صدا و سیماست،نیلوفر معصومی، افخم السادات حسینی، محمدرضا داداشی و مجید چمنی جان باختگان این حادثه هستند.
منابع غیررسمی علت آتش سوزی را درگیری خانوادگی عنوان کردند.
منابع پلیسی شهرستان خبر وقوع حادثه را تایید کردند و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان و کارگاهان انتظامی در حال بررسی است.
در حال حاضر پرونده این آتش سوزی در کلانتری ۱۲ نیروی انتظامی در دست بررسی می باشد.

 

افخم السادات حسینی کارشناس و مجری برنامه های مذهبی و خانوادگی صداوسیما یکی از قربانیان این حادثه دلخراش بود.

آنمرحومه متولد سال ۱۳۴۱ در شهر تهران می‌باشد و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه و حکمت اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دانشجوی مقطع دکترای فلسفه و حکمت اسلامی بودند.
وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در حوزه علمیه در سطح چهارم تحصیل می‌ کرد.
حسینی به عنوان مدرس دانشگاه ، مشاور دانشگاه تهران و مبلغ در نهاد رهبری به عنوان کارشناس و مجری صداوسیما نیز فعالیت داشت.

منابع غیر رسمی علت وقوع این آتش سوزی مشکوک به عمد را سابقه اختلافات خانوادگی خانم صاحب ویلا با شوهر سابقش عنوان کردند.نوشهر آنلاین

 

اعتراف عامل آتش سوزی مرگبار در نوشهر/ قصد انتقام از همسرم را داشتم

 

عامل آتش سوزی عمدی در ویلای نوشهر در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به بازسازی صحنه جنایت خود پرداخت.

سحرگاه هفتم فروردین امسال آتش سوزی در یک ویلا در روستای دزدک نوشهر به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد. تیم جنایی پس از حضور در محل آتش سوزی متوجه شدند در این حادثه 2 زن و 2 مرد از جمله افخم السادات حسینی مجری صدا و سیما جان خود را از دست داده اند. 7 نفر نیز مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند.

 

کارآگاهان در بررسی محل حادثه دریافتند این آتش سوزی عمدی بوده و عامل این جنایت درب های ویلا را از بیرون قفل کرده بود از سوی دیگر صاحب ویلا که یک زن است نیز در بازجویی ها گفت مدتی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شده و احتمال می دهم این آتش سوزی از سوی همسرم صورت گرفته باشد.

 

با کشف این سرنخ، همسر این زن دستگیر و پس از انتقال به اداره آگاهی نوشهر، در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد. او به ماموران گفت ویلای نوشهر متعلق به من بود که به جای مهریه آن را به همسرم دادم. چند بار از او خواستم وسایلی که در ویلا دارم را به من بدهد اما قبول نکرد. روز حادثه متوجه شدم همراه دو خانواده از تهران به ویلا رفته است، برای اینکه همسرم را بترسانم آنجا را به آتش کشیدم. تصور نمی کردم این کار باعث مرگ ساکنان ویلا شود.

 

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این باره به مهر گفت: متهم پس از بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

80 thoughts on “جزییات آتش سوزی ویلا دزدک نوشهر و مرگ افخم السادات حسینی مجری صدا وسیما”
  1. خیلی ناراحت شدم وافسوس میخورم خانم دکتر دربهشت درجوارحضرت فاطمه ی زهرا هستند هر شب برایش با اشک فاتحه میفرستم

  2. سخنان ایشان در مورد عفاف و حجاب و تعهد خانوادگی بسیار جالب و مفید است .خدایشان رحمت کند.

  3. خدای محمد با انبیا و اولیا محشورشان گرداند مظلومانه به رحمت ایزدی پیوستند

  4. خانم دکتر حسینی عزیز
    شما از هر انسان دنیایی بیناتر، آگاهتر و هوشیارتر هستید
    کلام شما، پند و اندرزهای شما در خاطره ها باقی است
    راه شما ادامه خواهد داشت
    همانطور که در آخرین شب های عمر ذکر حضرت فاطمه را گفتید ایشان دستگیرتان خواهند بود.
    روحتان شاد
    و
    نامتان زنده باد

  5. واقعا حادثه دلخراشی بود …به محض اینکه یک انسان دلسوز و متعهد پیدا میشه که دردی از دردهای جامعه دوا کنه انگار برخی اصلا تاب نمیارن. من یکبار با ایشان در کانون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قسمت مشاور امین در برنامه ای که جنبه مشاوره ای و خانوادگی داشت برخورد کردم و در سخنرانیشون شرکت کردم و واقعا از سخنانشون استفاده کردم طوری که بعدش احساس کردم چقدر از بار مشکلات فکریم کم شد و ای کاش چنین افرادی بیشتر بودند.
    و از طرفی متاسفم که برای چنین فرد مهم و اثرگذاری یادبودی که درخورشون باشه وجود نداشت شاید این مخفی بودن و سوزناک بودن خبر از محشور شدن ایشان با حضرت فاطمه(س) باشه.
    ان شا الله روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد..و بسیار حیف شد فردی که خود از اختلافات خانوادگی برحذر میداد اینطور با چنین حالتی طعمه ی همین اختلافات و مشکلات باشه و بانیان حادثه به یقین خودشان از عذاب وجدان زنده نخواهند ماند و به هلاکت خواهند رسید.

  6. ولی چرا اینقدر اشتباه میکنید. ایشون که مجری نبودن!!!1!

  7. حیف استاد
    یکی از بهترین استادان کل دوران دانشگاهم بود استاد

  8. با عرض تسلیت
    وبا تشکر از دوستانی که باعث نجات ان 7نفر شدن بخصوص اقای مصطفی عسگریان

  9. انشاا…خون پاک ایشون و همراهان گرانقدرشون باعث ریشه کن شدن همیشگیه فرقه های دروغین،عرفانهای کاذب،شیطان پرستی و بهاییت بشه…

  10. ایامامیتوانیم راهش راادامه بدهیم؟ روهش شادیادش گرامی.

  11. خانم دکتر حسینی عزیز
    تازه پیداتون کرده بودم. امروز که با شما تماس گرفتم تا از راهنمایی شما در یک مورد خاص استفاده کنم، خبر از دست رفتن شما رو از بستگانتون شنیدم. تاسف و تاثرم در کلام نمی گنجه. واسه خودم متاسفم که استادی مثل شما رو از دست دادم. اینقدر با صحبتهاتون به آدم آرامش میدادید که …. کاش جای شما بودم… امیدوارم خداوند با خانم زهرای مرضیه محشورتان نماید.

  12. استاد عزیزم چه غریبانه و مظلوم رفتی
    ان شاءالله همنشین خانم فاطمه زهرا باشین
    دعایمان کنید که ادامه دهنده ی راهتان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *