مسابقه تلویزیونی “آقای گزارشگر” که ایام نوروز از شبکه 3 سیما پخش می شود اگرچه می توانست مسابقه ای جذاب و شیرین لقب بگیرد ولی متاسفانه با برخی کج سلیقگی ها همراه شده است تا آنگونه که باید نتواند رضایت فوتبال دوستان و مخاطبان تلویزیونی را به دست آورد.

به گزارش «استان نیوز»، مسابقه تلویزیونی “آقای گزارشگر” که ایام نوروز از شبکه 3 سیما پخش می شود اگرچه می توانست مسابقه ای جذاب و شیرین لقب بگیرد ولی متاسفانه با برخی کج سلیقگی ها همراه شده است تا آنگونه که باید نتواند رضایت فوتبال دوستان و مخاطبان تلویزیونی را به دست آورد.

شاید عمده ترین ایراد مسابقه فوتبالی آقای گزارشگر به نحوه انتخاب داوران بر می گردد که از افرادی به غیر از کارشناسان امر اجرا و گزارشگری همچون هوشنگ نصیرزاده، هادی طباطبایی و امیرحسین پیروانی برای قضاوت در خصوص تکنیک ها و و نحوه گزارش دادن یک مسابقه  استفاده می شود، کما اینکه داورانی که خود شخصا تجربه گزارشگری را هم دارند در حرفه خود چندان موفق نبوده اند که امروز بخواهند گزارش سایرین را به قضاوت بنشینند.

بعضا در این مسابقه افرادی به عنوان آقای گزارشگر انتخاب می شوند که از سایر شرکت کنندگان در سطح پایین تری قرار دارند و این مسئله سبب عصبانیت مخاطبان تلویزیونی می گردد.

این مسابقه علیرغم اشکالات فراوانش سبب شده تا افراد با استعدادی هنر خود را در یکی از پر بیننده ترین شبکه های تلویزیونی کشور به نمایش در اورند، اما متاسفانه با بهانه های بنی اسرائیلی و قضاوت های نا درست داوران، در نهایت آنها سرخورده می شوند.

حضور افرادی همچون جواد خیابانی، پیمان یوسفی، علیرضا علی فر و مزدک میرزایی که خود بارها و بارها برای گزارش های نه چندان دلچسبشان مورد انتقاد فوتبال دوستان قرار گرفته اند نمیتواند معیار مناسبی برای سنجش شرکت کنندگان باشد، کما اینکه برخی از شرکت کنندگان به خوبی نشان دادند در صورت فرصت دادن به آنها می توانند در سطحی بسیار بالاتر از داور -گزارشگران این مسابقه ظاهر شوند.

نکته جالب در مسابقه آقای گزارشگر اما آنجاست که غالب شرکت کنندگان تلاش می کنند به سبک عادل فردوسی پور بازی ها را گزارش کنند در حالی که محبوب ترین گزارشگر فوتبال ایران خود در این مسابقه حضور ندارد و این خود جای تاسف دارد که مسلط ترین مفسر ورزشی کشور در این برنامه ها غیبت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *