به گزارش هرازنیوز به نقل از فارس، در حالی سریال تلویزیونی «پایتخت ۳» هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود که تصویربرداری آن به پایان نرسیده و گروه در منطقه ازگل تهران مشغول تصویربرداری هستند.

بنا بر این گزارش، قسمت‌هایی که تا به حال از تلویزیون پخش شده‌اند، با حذفیات متعددی روبرو بوده‌اند که منجر به نارضایتی عوامل سریال شده است.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد پس از نارضایتی که از سوی اقوام بختیاری برای مجموعه «سرزمین کهن» پیش آمد، تلویزیون در پخش آثاری که مربوط به اقوام مختلف ایرانی است، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهد و هر صحنه یا دیالوگی که احساس کند منجر به دلگیری یا ایجاد حساسیت خواهد شد را حذف می‌کند.

گزارش فارس حاکی است، «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شده و بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، علیرضا خمسه، ریمارامین‌فر، هدایت هاشمی، مهران احمدی و … در آن ایفای نقش می‌کنند.

7 thoughts on “حذف هر شبی بخش‌هایی از «پایتخت ۳»”
  1. سخیف ترین سریالی که تا امروز دیدم.حتا پان ترکها جرات نمی کنند تا این و بی شرمانه به شمالی ها توهین کنند.

  2. بى خود حساسيت ايجاد نکنين…ناشناس
    اين نکات طنز درهر قشر وجامعه اى مى تونه وجودداشته باشه .فقط لهجه که بيانگر کل فرهنگ يک منطقه نيس.بذاريد دل مردمو شاد کنن تا لحظاتى هم فارغ از مشکلات اقتصاديشون لبخندى هم برلبهاشون بشينه

  3. کجای این سریال خوب می باشد جز توهین و مسخره کردن ما مازندرانی ها چیز مثبتی در این سریال مسخره و مزخرف وجود دارد یک مشت آدم دلقک را آوردند تا به راحتی به فرهنگ ما توهین نمایند آیا این افتخار است اگر جرات دارند بروند اقوام دیگر را مسخره نمایند تا ببینند چه بلایی به سر آنها می آورند اگر بعد از سریال پایتخت 1 جلوی کار آنها گرفته می شد آنها هیچ گاه جرات نمی کردند چنین گستاخانه عمل نمایند

  4. اگه اينجور بينديشيم پس از آنجاييكه زبان فارسي زبان گويش ما ايرانيهاست ساخت فيلم به اين زبان و بكاربردن جملات طنز به زبان فارسي در ساخت فيلم توهين به ملت ايران بوده و بايد از آن جلوگيري كرد ؟؟؟؟

  5. این ترک جماعت مگر نبودند که به خاطر یک جمله طنز در روزنامه ایران ایران دیدیم که چه جنجالی به پا کردن.آنچه برای خود نمی خواهی برای دیگران هم نخواه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *