فردی كه مدعی شده است در مراسم تشییع پیكر ناصر حجازی چهل میلیون تومان ساندیس خریده و بین عزاداران توزیع كرده است، برای اینكه دینی به گردن حجازی نباشد خواستار پول ساندیس‌ها شد.

این فرد چند روز بعد از چهلم مرحوم ناصر حجازی بازیكن و مربی فقید فوتبال ایران، به باشگاه استقلال مراجعه كرد و مدعی شد در روز تشییع پیكر حجازی در ورزشگاه آزادی بالغ بر چهل میلیون تومان ساندیس خریده و برای رفاه حال عزاداران بین آنها توزیع كرده است.

وی در گفت‌و‌گو با یكی از مدیران استقلال تصریح كرد؛ قصد گرفتن پول ساندیس‌ها را نداشته اما وقتی شنیده خانواده ناصر‌خان گفته‌اند دوست ندارند دینی بر گردن كسی داشته باشند، موضوع را مطرح كرده تا با گرفتن چهل میلیون تومان دینی بر گردن خانواده حجازی نداشته باشد.

قرار است این فرد با ارائه اسناد و مدارک به آنها نشان بدهد در آن روز از حاضران با ساندیس پذیرایی كرده است.

سایت انجمن ورزشی‌نویسان جوان با انتشار این خبر اضافه كرده است كه با ۴۰ میلیون تومان می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار ساندیس ۲۰۰ تومانی خرید كه البته اگر كسی این تعداد را بخرد بی‌تردید مشمول تخفیف فروشنده هم می‌شود. با این حال در روز مراسم تششیع، كل جمعیت ورزشگاه آزادی و بهشت زهرا و فاصله فی ما بین این دو مكان، بیش از ۳۰ هزار نفر نبود و اگر این ۲۰۰ هزار ساندیس بین این جمعیت تقسیم شده باشد، هر نفر حداقل ۶ ساندیس خورده است!

منبع خبرگزاری واحد مرکزی خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *