همزمان با فرا رسيدن پايان سال، فرماندهي ‌انتظامي شهرستان آمل همراه با فرماندهان کلانتري‌ها و پاسگاه‌ها و نيروهاي تحت امر ستاد با رسولي ، سرپرست فرمانداري آمل ملاقات کردند.

هرازنیوز:سرپرست فرمانداري ويژه آمل در اين ديدار ضمن خير مقدم‌گويي به حاضرين در اين نشست گفت: امروز شهرستان آمل امنيت‌واحساس امنيت خود را مرهون تلاش و همت شبانه‌روزي شما عزيزان است. و بنده نيز بر دست‌هاي شما عزيزان بوسه مي‌زنم و بر اين بوسه‌ام افتخار دارم.


سيد جعفر رسولي با تاکيد براينکه نگاه مردم و معتمدين شهرستان به دوستان انتظامي نگاه رفاقت است افزود: مردم با شما احساس قرابت و مسئولين شهرستان با نيروي انتظامي روابط دوستانه دارند.

وي در جهت افزايش کيفيت خدمت‌رساني به مردم اظهار داشت: براي امنيت بخشي و خدمات‌دهي بيشتر به شهرستان، مقدمات کار همراه با نگاه ويژه‌ براي حل مشکلات درون‌گروهي و يا احداث و بازسازي پاسگاه‌ها از مدت‌ها پيش در سطح شهرستان شروع شد و اهتمام جدي در سطح شهرستان براي رفع موانع وجود دارد.


رسولي ادامه داد: در جمع‌آوري افراد شرور با همکاري دادستان و دادگستري شهرستان اقدامات موثري انجام شده و اتکاء مردم بعد از خدا در خصوص امنيت به ايثار و فداکاري نيروي انتظامي بر‌مي‌گردد.

نماينده ‌عالي ‌دولت در شهرستان با بيان اينکه نيروي انتظامي بايد نقش مردم را در رابطه با امنيت تعريف کند تا فرهنگ‌سازي در اين رابطه انجام شود، اضافه کرد: شما عزيزان علاوه بر وظيفه برخورد با مجرمين و تامين امنيت بايد فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي را لحاظ داشته باشيد.


رسولي در پايان اظهار داشت: رفع دغدغه خاطر پليس بايد مورد توجه ما باشد.

 در شروع اين ملاقات سرهنگ پاسدار محمد صادق پهلوان رئيس پليس آمل ضمن تشريح مجموعه اقدامات انتظامي شهرستان گفت: در سطح استان، براي اولين بار و به صورت پايلوت در شهرستان آمل ايجاد فرهنگ خير پاسگاه‌ساز را شروع کرديم و الحمدا… با همکاري بخش‌هاي دولتي و خصوصي و با حمايت فرماندار ساعي‌مان توانستيم از بستر فرسودگي ساختار، گذري جدي داشته باشيم و وضعيت را در مسير کيفي سازي و مرغوب سازي قرار بدهيم.


سرهنگ پهلوان افزود: با حمايت‌ همه دستگاه‌ها، نماينده محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي، بخشداري‌ها و شهرداري‌ها، از مدت‌ها پيش طرح کيفي‌سازي کلانتري‌ها را در برنامه کاري خود و همکاران قرار داديم و اين طرح را در همه مقرها شروع کرديم.


وي ادامه داد: نگاه ما براي سال 93 متحول ساختن لجستيک مي‌باشد. اينکه بتوانيم ناوگان‌ها را متحول سازيم. و تمام سعي ما بر اين است که با استفاده از ظرفيت‌هاي همه مسئولين شهرستان و بخش خصوصي،  براي سال 93 تعداد سه پاسگاه جديد مجهز را براي حفظ امنيت شهرستان و خدمات دهي بهتر و سريعتر به مردم خوبمان بنا کنيم.


پهلوان در پايان در اشاره به اقدامات اين فرماندهي اظهار داشت: الحمدا… شهرستان به همت همه دست‌اندرکاران بحث امنيت و نظم‌و‌انظباط، در سطح استان در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، راهنمايي‌و‌رانندگي و کاهش جرائم، امنيت اخلاقي و…. شاخص است و کارهاي بالنده‌اي در اين خصوص انجام گرفته است.


 

9 thoughts on “فرماندهان پلیس چرا دیروز در فرمانداری آمل جمع شده بودند +عکس”
  1. از وضع امنیت مشخصه که خیلی امنیت داریم.یه کم خجالت بکشین.فرماندار واسه چی می خواد دستشون رو ؟نه امنیت داریم ….فقط بلدن جلسه بزارن.خجالت اوره

  2. وضعیت ترافیک که! وضعیت نا امنی که! نمی دونم چی بگم از این همه جلسه و گفتگو

  3. آقای شهروند عزیز من نه خود نظامی هستم ونه اقوام من ولی در تمامی ممالک دنیا مردم برای نیروهای نظامی خود یک احترام و عزت خاصی برخودار ند البته شاید شما بابت موضوعی بحق ویا ناحق یک دلخوری دارید ولی میتوانستیداز ادبیات محترمانه تری برای رساندن احساسات خود استفاده میکردید بکار بردن وازه های خجالت بکشید و خجالت آوره زیبنده نیست لااقل در ستونی که خواننده ومخاطب زیادی دارد به اعتقاد من سایت هراز نمی بایست این متن را منتشر میکرد میشه گفت یه جورایی دراین توهین یه جورایی مدیران این سایت سهیم باشند ضمنا استدعا دارم این متن سانسور نگردد چون اگه خدای نکرده بشه تو سایت های دیگه موضوع رو منعکس میکنم انشالله چنین نخواهد شد به امید آزادی مرزبانان عزیزمان که اونها هم در همین لباسها با این مشکل مواجه شدند آمین

  4. امنیت یعنی اینکه بروند خانه مردم و گاو صندوق را ببرند.

  5. سر میدون هفده شهریور وایسین زنگ بزنین 110 بگین اینجا چاقوکشی شده یا آدم ربایی شده ببینین چقد طول میکشه تا پلیس بیاد! خودم ماه رمضون شاهد بودم 50 دقیقه طول کشید اون هم دقیقا در مرکز شهر! حالا حساب کنین اگه دورتر باشه چه فاجعه ای اتفاق میفته! عوضش زنگ بزنین بگین دختر و پسر باهم هستم 10 دقیقه نشده خودشون رو میرسونن!!!

  6. متاسفانه خبرگزاریهای ماهم فقط تملق گو هستن نه اینکه انتقاد نکنن بلکه موردی و گلچین شده انتقاد میکنن! مثلا از فرماندار و نیروی انتظامی اصلا انتقاد نمیکنن ولی با اداراتی که رابطه ندارن انتقاد میکنن و میگن ما منتقد هستیم و حرف مردم رو میزنیم! اگه اینطوره بیاین از همین نیروی انتظامی که عملکردش صدای همه رو درآورده شروع کنین. ….

  7. آقای پهلوان این شهر حرف بلدی نمیخواد بلکه حرفه بلدی میخواد …!!!

  8. پلیس انصافا داره از جون مایه میذاره ولی هم نیروش محدوده هست هم حقوق نامناسب داره و هم امکانات کم
    نباید همه تقصریا را سر پلیس گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *