هرازنیوز:خسرو ابراهیم زاده رییس شورای شهر آمل در جلسه ای  با حضور جمعی از کسبه و بازاریان و اهالی خیابان شیخ فضل الله نوری و اعضای هیئت امنای مسجد چهارده معصوم خیابان نور  و جمعی از اصحاب رسانه  در مسجد چهارده معصوم  گفت : برای سال آینده مبلغ 15 میلیارد تومان را برای خیابان شیخ فضل الله نوری (نور ) اختصاص دادیم.

ابراهیم زاده گفت : به همت و تلاش فرزندان شما در شورای شهراین طرح به تصویب رسید که شامل 11هزار متر مربع سنگ فرش پیاده رو خیابان ،زیبا سازی همین بلوار و ساخت مجموعه ورزشی 7 هزار متری برای مردم این منطقه در کنار باغ بیک مهدوی می شود .

رییس شورای شهر تصریح کرد :  نگاه منطقه ای و محله ای نداریم و   آمل یعنی همه محل ها و خیابان ها ،  همه جای  آمل برای  اعضای شورای ارزش دارد و هیچ منطقه ای را بالاتر از محله دیگرنمی بینیم .

مرد شماره یک شورای شهر حاضران در جلسه  را به صبر و شکیبایی دعوت کرد وتاکید کرد :  تازه 6 ماه است که کار خود را در شورا آغاز کرده ایم و این انصاف نیست که زود قضاوت کنید و قول ما این است که در پایان سال 93 گزارش خوبی از عملکرد خود در همین مکان مقدس به مردم ارائه دهیم .

جواد حیدری هراز نیوز

5 thoughts on “هدیه 15 میلیاردی شورای شهر آمل به خیابان نور/همه جای آمل برای اعضای شورای ارزش دارد”
  1. هدیه ی شورای شهر به مردم؟؟؟ طوری میگید که انگار این پول شوراست و خودشون در میارن که هدیه ش کنن.در اصل این پول شهروندان بابت عوارض ها به شهرداریه که شورا راجع بهش تصمیم میگیره

  2. آقا فکری به ادامه تعریض خیابان ابن سینا کنید

  3. باریکلا رییس شورا،خله زحمت بکشی …

  4. اعضای محترم شورا: و شهردار محبوب و دلسوز
    ضمن عرض سلام
    لطفا فکری به زمین های بایر 20متری شاهد موسوم به حاشیه سبز کمربندی بکنید تا چند سال باید صبر کنیم که طرح شما قابلیت اجرائی دارد یا نه بخدا خسته شدیم.
    لطفا تکلیف مارو روشن کنید مستاجر مردم هستیم نه میتوونیم در زمینمون ساخت وو ساز کنیم نه میتونیم بفروشیم شمارو بخدا جواب مارو بدید و کاری کنید.

  5. من نمی دونم ما چرا همیشه باید لقمه رو دور سر خودمون بچرخونیم.شهرداری اول باید مشکل تعریض در خیابان نور را حل میکرد بعد می رفت سراغ بلوار ولایت.با باز شدن بلوار ولایت(در صورت عدم تعریض خیابان نور)ترافیک این خیابون بیشتر میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *