روزبه نصیری آملی

هراز نیوز – این روز ها بازار انتقاد های تند نسبت به استاندار از سوی برخی مسوولان شتاب گرفته است ، برخی از این انتقادها از حالت عادی خارج شده و جنبه تخریبی و تضعیف مدیریت ارشد استان را به همراه دارد .

نگارنده معتقد است انتقاد حق همه نمایندگان محترم مجلس بوده و کسی نمی تواند بخاطر آن نمایندگان محترم مجلس را مورد شماتت قرار داده و یا سرزنش نماید .

مقام معظم رهبری در ابتدای دهه 80 در دیدار اعضای هیات دولت آن وقت چنین فرمودند :انتقاد به معناى تضعيف نيست. انتقاد اگر دلسوزانه و منصفانه باشد، كمك هم مى‏كند. اگر انتقادى دلسوزانه هم نبود، بالاخره دانسته میشود…. بنابراين من نمى‏خواهم انتقاد را منع كنم اما تخريب را چرا. تخريب به ‏هيچ‏ وجه مصلحت نيست. با هيچ توجيهى كسى نمى‏تواند خود را قانع نمايد كه دولت را تخريب كند.

به نظر می رسد در برهه حساس کنونی که دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران ، مجدانه در مسیر احقاق حقوق مردم ولایتمدار مازندران گام بر می دارد و اگر منصفانه قضاوت کنیم اقدامات خوبی را هم در این مدت به منصه ظهور گذاشته است ، شایسته نیست  تمامی دستاورد های وی را زیر سوال بریم و بر طبل بی کفایتی و بی تدبیری این مدیر جهادی بکوبیم.

بی شک ربیع فلاح هم مانند دیگر مدیران ممکن است سهوا اشتباهاتی را دراجرای امور داشته باشد اما نمی توان چشم ها را بر تلاش شبانه روزی وی در استان مازندران بست و انبوه جلسات کارشناسی و برنامه ریزی را نادیده گرفت .

بدون تردید پیشرفت استان میسور نخواهد شد مگر درسایه بهره گیری از تمامی ظرفیت ها موجود در مازندران ، از یک سو مدیرانی که با رویکرد دولت تدبیر و امید و برخاسته از آرای اکثریت مردم ایران براین مسند نشسته اند واز سویی دغدغه های درست نمایندگان مردم شریف شهر های مختلف استان که هر یک در کسوت نمایندگان ایران اسلامی توفیق خدمت یافته اند ، آنچه که در وحدت رویه بین دستگاه اجرایی و دستگاه های نظارتی و قانون گذار می تواند راهگشا باشد این است که با منطق و انصاف عملکرد یکدیگر را بسنجند و به دور از هرگونه تخریب و تضعیف، نقاط ضعف و قوت هم را گوشزد نمایند و البته که مدیران ارشد استان و استاندار جهادی مازندران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره پذیرای انتقادهای سازنده و دلسوزانه بوده اند .

از یاد نبریم که هر موفقیت ربیع فلاح جلو دار ، از آن همه مردم مازندران به ویژه نمایندگان عزیز وساعی این استان نیزخواهد بود چرا که این توفیقات در سایه همدلی و یک پارچگی میسر خواهد شد و هر نقصان و لغزش در عملکرد مدیریت ارشد استان نیز بر سطوح مختلف این استان اثر خواهد گذاشت ، حمایت همه جانبه از مدیران اجرایی توام با نظارت مستمر و دلسوزانه کلید توسعه و رشد استان مازندران خواهد بود مسلما درهای توسعه استان با کلید همدلی در سایه مدیریت مقتدر و کار آمد ، نظارت ، انتقاد دلسوزانه و منصفانه باز خواهد شد .

مدیر مسوول

5 thoughts on “درهای بسته توسعه مازندران کلید همدلی می خواهد نه درفش تخریب”
  1. روزبه خان بهتر از ربیعی فلاح هم هستن!!!
    ماست ملی نکن براش…
    نکنه وعده وعیدی به تو دادن که طلایه دار مدافعانش شدی!!!

  2. مديريت هراز نيوز
    با سلام و تحيّات عيد به حضرت عالي و همكاران خوب شما زيور و زينت وطن و دين و آئين ما شهدا هستند و هر نكته آز آنان خود هزاران درس و تعليم است آيا درست است “اندر طريق عشق “در باب شهيد “علي صلواتي”تنهادوروزدر سايت شما خود نمايي بكند !!؟و مطالب ديگر ماهها انتظار اصلاح ديد گاهها هستيم انشائالله يا محول الحول و الحوال نصيب ما شود.

  3. سلام
    شهدا چشم و چراغ ما هستند
    هیچ مطلبی در هراز نیوز نیست که ماهها در صفحه اول بماند
    اگر منظور شما بخش یاد داشت هست
    خوب تعریف یاد داشت مشخص است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *