بايد شأن فاطميه در ايام آغازين سال حفظ شود و مراقبت شود كه در آن ملاهي و مناهي اظهار نشود./ نيروي انتظامي، وظيفه دارد جلوي فساد، خلاف و حرمت شكني را بگيرد.

روز پنجشنبه 22/12/92 سردار مجتبايي فرمانده نيروي انتظامي استان قم با مرجع عاليقدر حضرت آيت الله العظمي صافي گلپايگاني مدظله الوارف ديدار كرد.
در ابتداي اين ديدار، فرماندهي نيروي انتظامي گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي اين نيرو ارائه داد.
معظم له نيز با اظهار خوشحالي و قدرداني از كارهايي كه توسط نيروي انتظامي انجام گرفته فرمودند: الحمدلله توجه شما به دين و مذهب در برنامه هايتان بسيار عالي است و بنده امّيدوارم كه همه مسئولان ما به همين كيفيت بتوانند برنامه هاي مفيد براي جامعه را اجرا كنند.
ايشان با اشاره به اهميت فعاليت نيروي انتظامي بيان داشتند: شغل شما، شغل بسيار نفيس، مقدس و عزيزي است. البته مشاغلي كه بايد در بين بشر باشد، همه لازم است ولي بعضي از آنها مانند نيروي انتظامي امتياز خاصي دارند چرا كه حفظ امنيّت مردم در رأس همه كارها است. اگر امنيّت درست تأمين شود، جهات ديگر جامعه تأمين مي شود و انشاءالله بر وفق نظام صحيح جريان پيدا مي كند.

اين مرجع عاليقدر در قسمت ديگري از بيانات خود ضمن برشمردن ويژگي هاي شهر مذهبي قم فرمودند: شهر قم موقعيت فوق العاده اي نسبت به شهرهاي ديگر دارد و به همين جهت كار در قم سعي و تلاش ويژه اي را مي طلبد. نيروي انتظامي در قم بايد الگو براي ديگر شهرها باشد.
آيت الله العظمي صافي با اشاره به تقارن ايام فاطميه با ايام آغازين سال فرمودند: بايد شأن فاطميه و قم در اين ايام حفظ شود و مراقبت شود كه در آن ملاهي و مناهي اظهار نشود و همه در حدود شرع مقدّس سير داشته باشند. شما هم به عنوان نيروي انتظامي، وظيفه داريد جلوي فساد و خلاف و حرمت شكني را بگيريد.
معظم له در پايان اين ديدار ضمن تشكر مجدد از حضار جلسه، خطاب به آنها فرمودند: به خدماتي كه به دين و حفظ امنيت ديني مردم مي كنيد افتخار كنيد و خدا را شاكر باشيد و در تمامي كارهايتان، هدف اصلي رضايت حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف باشد. من هم براي موفقيت بيشتر شما و همكاران محترم دعا مي كنم كه انشاء الله بتوانيد به مردم خدمت صادقانه داشته باشيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *