عکسی را که ملاحظه میفرمائید از فراخوان های پلیس و مغز متفکر و تصمیم گیرنده آن در دستگیری سارقین ملزومات داخل اتومبیل ها و کشف اموال است. این بنر بر دیواره جنب کیوسک مطبوعاتی میدان 17 شهریور آمل چند روزی است نصب شده !! همانطوریکه ملاحظه میفرمائید نیروی انتظامی آمل از مال باخته گان در یک فراخوان خواسته برای شناسائی سارقین روز جمعه به مصلی نماز جمعه حضور یابند!!

unname4d

نمیدانم مسئولین ستاد نماز جمعه آمل به نمایش گذاشتن سارقین در مکان مقدس نمازجمعه لوح تقدیر به مسئول انتظامی آمل اهدا خواهند کرد یا خیر ؟

 

زیرا این سالها در شهر آمل بعناوین مختلف لوح تقدیر و سپاس دادنها مد شده و پاکت هایی از شورا شهربا محتوای … ناچیز به خادمین قلم اهدا که جای بحث دیگری است . و تاسف فراوان از این شجاعت !! که مکان مقدس نماز جمعه را فرماندهی انتظامی آمل جهت شناسائی سارقین حرفه ای انتخاب کرده است .براستی کدامین انسان مومن و خداجوئی در انتظار این گونه رفتار و نمایش و آن هم جایگاه مقدسی که هزاران نمازگزار را بسوی خود میخواند فرماندهی انتظامی این تشخیص را داده سخنها بسیار است .

 

سوال اینجاست آیا این اقدام با موافقت شهرداری که مسئولیت حقوقی در نصب بنرها را دارد انجام پذیرفت یا خیر.آیا دفتر ستاد نمازجمعه آمل که همگی خود سالها با تجربه اندوزی در جایگاه روحانی نمازجمعه هنر سخن گفتن و پیام های مثبت شهر را در تریبون نماز جمعه بخوبی به سمع و نظر خواهران و برادران نمازگزاررا دارند ،هماهنگی لازم را در نصب بنر در پر ترددترین میدان شهر داشتن یا خیر ؟

 

اگر چنین است دستها را به علامت تسلیم بالا میبرم. زیرا چون خود از علاقمندان این مکان مقدس هستم بویژه با کلام شمرده و روحبخش ، دلنشین خطیب و سخنور محترم امام جمعه این شخصیت برجسته ای که به ساده زیستی معرف خاص و عام بوده و هستند و دور از هر گونه تجمل گرائی و تبلیغات از خود همواره در کنار مردم میباشند ، این بنده بی مقدار ایشان را از سالهای دور در جوانی بعلت حرفه کتابفروشی ام میشناسم ودرجایگاه نمازجمعه همگان را به تقوا دعوت مینمایند سزاوار است مردم حق شناس آمل با مشاهده این گونه بنرها دستان خود را به پیشانی برده در اندیشه فرورفته و حرفهائی را که نمودار اعتراض از نصب بنر این چنینی بود با خود نجوا کنند . خدا را شاکرم درنیم قرن خدمات مطبوعاتی ،قلم فروشی نکرده فقط از روی علاقمندی به زادگاهم آمل و هر جایگاه مقدسی که در هر شهری وجود دارد صادقانه دلبستگی داشته و در قبال آن حاضرم این جثه سالخورده ام را فدای عظمت ایران اسلامی نمایم.

 

محمدعلی توللی هراز نیوز

 

4 thoughts on “فراخوان پلیس در مصلی !”
  1. فرمانده نیروی انتظامی بجای این کارا بره سیستمه ادارات زیر مجموع شو درست کنه بخدا برای یه بازدید ار مکان کاری الان 20 روزه درگیریم فقط بلده همین کارا رو بکنه اینا هنر نیست اقای فرمانده برو کار ارباب رجوع رو راه بنداز اداره اماکن یه معضل شده کارا درست جلو نمیره یه فکری بحال اینا بکن 4 تا دزد ورداشتی آوردی اره مثلا خیلی قوی هستین

  2. سلام البرز،خوبی البرز
    البرز چه خبر،البرز یه سوال؟
    واحد صنفی داری؟
    بچه ها مثل اینکه البرز واحد صنفی داره،درست البرز؟؟؟
    می خوام یه چی بهت بگم البرز،خوب گوش کن البرز

    من همانطور که اسمم مشخص هستش یک ناشناس هستم.
    گوش می کنی البرز؟؟
    قانون می گه 2 هفته اماکن می تواند بازدید صنفی را انجام بدهد اگر در طی این 2 هفته اماکن به این نتیجه برسه که این واحد صنفی مشکلات از قبیل امنیتی،ترافیکی و انتظامی… دارد میتواند به مدت 2 سال پرونده را دست خودش نگه دارد و اجازه صدور پروانه را می تواند ندهد.
    بچه ها گوش کردین؟؟؟
    حالا نکته اینجاست این البرز معلوم نیست چه ,,,, دارد که اماکن واحد صنفی را اجازه نمیدهد حالا میاید کامنت میزاره فرمانده نیروی انتظامی را زیر سوال میبره.
    الرز زنده ای؟؟؟
    البرز؟؟؟؟؟
    البرز هستی؟؟
    الووووووو الرز کجاییییییی ؟؟؟؟
    پشیمون شدی از حرفت؟؟؟؟؟؟
    اشکال نداره پلیس همیشه کنار ت هستش تهمت نزن(پلیس خودت باش).
    ناشناس،دانشجو علوم قضایی

  3. بازمن به جود من یه اسم دارم تو که همونم نداری دوما گلم گوش کن من واحد صنفی ندارم روند معیوب کاره عزیزم گوش میکنی گلم دانشجوی علوم قضایی من ارشد علوم اجتماعیم پلیسی که از نماز جمعه برای نمایش استفاده میکنه منظورته دیگه همون پلیس دیگه یا چیزه دیگست دانشجوی علوم قضایی مدرک نگرفته کتاباتو دوره کن بعید بیا تهمت رو فرقشو با انتقاد نیدونی دانشجوی علوم قضایی یه صندوق گذاشتن که انتقاد کنید تو چرا بهت بر خورده گلم بله نیروی انتظامی میتونه هر کی رو دلش خواست به ظن محکوم 24 ساعت مورد پذیرایی قرار بده پس چون میتونه باید اشروع کنه هر کی رو خوشش نیومد بگیره تو بخون مطلبو بعد دست ه کیبورد شو گلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *