مرضیه یکی از بد نام ترین خواننده های ضد انقلاب بود که از هیچ کاری برای نشان دادن دشمنی خود با انقلاب پروا نکرد.

 

هراز نیوز  : لطفا هنگام خواندن این گزارش ، این جمله شیخ مهدی کروبی را به خاطر داشته باشید : من همان خط امامی هستم ، انقلابی هستم با همان سوابق…

اشرف السادات مرتضایی خواننده و بازیگر دوران رژیم ستمشاهی است.

او که روزهای پس از انقلاب را برای خود و هم کیشانش که دیگر جایی برای فساد و فحشا نداشتند ، تلخ می دانست ، بارها و بارها مخالفت خود با جمهوری اسلامی را اعلام کرد.

او حتی برای آن که در جهت مخالفت با انقلاب اسلامی قدمی برداشته باشد ، به عضویت گروهک تروریستی منافقین در امده و برای انها به خوانندگی می پرداخت.

مرضیه پس از انقلاب ، چند بار به ایران سفر کرد ، اما سران سازمان منافقین برای ان که از ورود او به ایران جلو گیری کنند ، به دروغ به او گفتند : اگر این بار وارد کشور شوی ، توسط نیروهای جمهوری اسلامی بازداشت شده و اعدام خواهی شد و از این طریق او را در خدمت سازمان تروریستی خود نگه داشتند.

مرضیه البته در اواخر عمرش از حضور در میان منافقین پشیمان شده بود ، اما رجوی هیچ وقت اجازه خروج از سازمان و دیدار با همسر و فرزندانش را به وی نداد. ( به گفته ابراهیم خدا بنده در تاریخ : 4دی 91 / عضو سابق سازمان منافقین و جدا شده از سازمان / )

مرضیه ، از خوانندگی برای مسعود تا حضور در سایت مهدی

 

در ادامه کلیپ ، حضور اشرف و السادات مرتضایی در میان منافقین  و خوانندگی او بر روی تانک های منافقین را مشاهده می کنید .

این زن در پادگان بدیع زادگان به پای مریم رجوی ، گل می ریزد و به گرمی با او سخن می گوید ، وی همچنین در اظهار نظری گفته بود : صد بار قاطعانه تر علیه آخوند ها مبارزه خواهم کرد.

21 مهر ماه سال 89 بود که این خواننده ضد انقلاب طعم مرگ را چشید ، آن روز مصادف بود با روزهایی که شیخ مهدی کروبی در تهران با شعار انقلابی بودن تلاش داشت تا در مقابل انقلاب بایستد ، روزهایی که شیخ بر انقلابی بودن خود تاکید و در ذهن سودای براندازی انقلاب را می پروراند.

در همان روزها در کمال نا باوری سایت “سحام نیوز” سایت مهدی خبر مرگ مرضیه را منتشر کرد.

سحام نیوز ، سایت شخصی که ادعایش این بوده و هست که : : من همان خط امامی هستم ، انقلابی هستم با همان سوابق ، این گونه تیتر زد: مرضیه خواننده ایرانی در انگلیس درگذشت .

سایت مهدی که گویی در سوگ عزیز ترین دوست شیخ نشسته است در ادامه پیرامون مرگ این خواننده ضد انتقلاب اورده بود : ….این خواننده معروف و محبوب ایرانی …

برای دانلود کلیپ دیدنیِ “مرضیه ، از تانک های مسعود تا سایت مهدی”

……………>>> اینجا کلیک کنید<<<

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *