نائب رئیس شورای شهر با اعلام اینکه بودجه شهرداری و 9 سازمان وابسته آن 870 میلیارد ریال پیش بینی شده تصریح کرد : از این اعتبار 550 میلیارد ریال را به شهرداری و 330 میلیارد ریال به سازمانهای وابسته اختصاص دادیم.

مسعود تسلیمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر در نشست رسانه ای شورای اسلامی آمل با اشاره به بازنگری دفترچه تعرفه عوارض محلی و خدمات شهری تصریح کرد : این دفترچه از دو بخش تشکیل شده است، بخشی منظور انجام محاسبات در اختیار شهرداری می باشد و بخش دیگر در اختیار چندین سازمان قرار دارد.

تسلیمی با بیان اینکه ما حداقل در 95 درصد مناطق حساس، ضرائب پی خود را ثابت نگه داشتیم گفت : تلاش شد که افزایشی در عوارض بسیاری از مناطق افزایشی نداشته باشیم و یا کمتر باشد.

بودجه شهرداری و سازمانها:

وی با اعلام اینکه بودجه شهرداری با 15 تا 20 درصد افزایش یافته، اظهار داشت : از این میزان 35 درصد به هزینه های جاری و 65 درصد را به هزینه های عمرانی اختصاص دهد.

وی افزود : شهرداری موظف است مبلغ 192میلیارد و 500 میلیون ریال به هزینه های جاری و مبلغ 357 میلیارد و 500 میلیون ریال را به هزینه های عمرانی اختصاص دهد.

.

بودجه سازمان ها :

تاکسیرانی 23 میلیارد و 547 میلیون ریال

اتوبوسرانی 8 میلیارد ریال

سازمان عمران 113 میلیارد و 25 میلیون ریال

سازمان فن آوری اطلاعات 4 میلیارد و 816 میلیون ریال

بهسازی و نوسازی 39 میلیارد و 800 میلیون ریال

پسماند 15 میلیارد و 951 میلیون ریال

آتش نشانی 60 میلیارد ریال

پارک ها و فضای سبز 44 میلیارد و 500 میلیون ریال

آرامستان 10 میلیارد ریال

تسلیمی در ادامه افزود : اولا امید است با تلاش اعضای شورای شهر، شهرداری و کلیه معاونین و کارمندان، این امر محقق شود و ثانیا از فشار هزینه ای که بر دوش خانوارهاست کم شود یا حداقل تغییر یابد.

وی در پایان با تقدیر از اهالی رسانه تاکید کرد : چشمان تیزبین خبرنگاران به ما کمک می کند تا امور و مشکلاتی که از نظر ما دور مانده است، اصلاح شود.

فائزه سلیمی، هرازنیوز

One thought on “مسعود تسلیمی : شورا به وعده خود عمل کرد ، عوارض را افزایش نداد”
  1. من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
    با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع)

    شورای اسلامی شهر وشهردار انقلابی شهر آمل

    تاریخ درخشان آمل سربلند مرهون خدمات خالصانه مردانی بی ادعاست که همت و تلاش را سرلوحه خدمت به مردم بزرگوار و مومن این خطه از دیار میهن عزیز اسلامی قرار دادند، توسعه فرهنگی، اجتماعی، و آبادانی این شهر میسر نگشته مگر به همت والای مردانی از جنس ایثار و عاشقان خدمت همچون عزیزان شورای اسلامی شهرآمل.
    خدماتی که شما عزیزان مفتخر به سوابق درخشان و خدمات بی بدیل و نیکنامی بوده و خادمین انقلاب اسلامی و مردم آگاه و متدین آمل از آن نیک مطلعند.

    حقیر بعنوان یک شهروند وظیفه خود می دانم از شما خدمتگزاران دلسوز به خاطر کارهای بزرگ عمرانی درمدت کوتاه مسولیت تشکر نمایم هر چند زبان در بیان مکنونات قلبی قاصر است. یقینا مردم خادمین خود را فراموش نکرده وهمواره سپاسگزار خواهند بود.

    توفیق شما را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج ) و عنایات خداوند متعال خواهانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *