خسرو ابراهیم زاده با اعلام اینکه  با تلاش شورا و شهرداری آمل، وعده 6 ماهه شورا درراستای اتمام پروژه های عمرانی سال 92 محقق شده است، اظهار داشت : شورای اسلامی شهرستان  آمل یکی از فعال ترین شورای شهر در استان می باشد

دومین نشست رسانه ای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان آمل با هدف تجلیل از خبرنگاران در پوشش کامل اخبار شهرستان و ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه سال 92 و برنامه های آتی شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در تعیین بودجه 93، نگاه عمرانی و فرهنگی را در نظر گرفتیم، تصریح کرد : با تلاش شورا و شهرداری، هزینه شهرداری و سازمان ها در سال جاری نزدیک به 5 درصد کاهش یافت. وی همچنین افزود : درسال 92، بودجه عمرانی شهرداری را به مرز 65 درصد و بودجه جاری را به 35 درصد رساندیم.

ابراهیم زاده با بیان اینکه برای اولین بار درشهرداری تیم حسابرسی خواهیم داشت و نمایندگانی از سوی شورا بر عملکرد شهرداری نظارت خواهند کرد، تاکید داشت : شهرداری و سازمان ها موظف هستند پیش از آغاز پروژه ها، زمان اتمام هریک از آنها را اعلام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز شورای چهارم و شهرداری آمل، سیاست های غلط دوره های گذشته دراجرای پروژه هاست اظهارداشت :اقدامات گذشته، هیچ عایدی جز جرایم و محکومیت های میلیاردی برای ما نداشته است.

ابراهیم زاده در ادامه با اشاره به مصوبات جدید شورا گفت : هیچ پروژه ای در سال جاری افتتاح و عملیاتی نخواهد شد مگر با پرداخت کامل مطالبات و وجوهات شهروندان.

 وی همچنین از واگذاری کیوسک های مطبوعاتی به خبرنگاران در اوایل سال جدید خبر داد و افزود : خبرنگاران عضو پانزدهم شورای شهر هستند.

در پایان، رئیس شورای شهر و اعضای حاضر در جلسه، به سوالات خبرنگاران پیرامون مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر و ادارات پاسخ دادند.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه یکی از برنامه های بلند مدت شورا انتقال بازار شهید عراقی به مکان جدید می باشد تصریح کرد : فضای مدرسه طالقانی و بازار به یک مکان اداری تفریحی تجاری در مرکز شهرتبدیل خواهد شد.

 

رئیس شورای اسلامی آمل از تشکیل شورای ترافیک در شورای شهر خبر داد و گفت : مکان یابی برای احداث 2 دوربرگردان درجهت کاهش ترافیک خیابان هراز در دستور کار شورا قرار دارد.

 

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه یکی از تصمیمات  شورا نظارت برکار مجموعه شهرداری و سازمانهاست افزود : در این 6 ماه بالغ بر 60 ساعت را به رسیدگی به امور سازمان ها اختصاص دادیم و ریز صورت وضعیت مالی سازمانها دراتمام پروزه ها به شورا ارائه می شد.

 ابراهیم زاده در ادامه خاطر نشان کرد: در سال 93 با همکاری نیروی انتظامی آمل از ساخت و سازهای غیرقانونی جلوگیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه آسفالت محلاتی که از سطح در آمدی پایینی برخوردارند رایگان خواهند بود اظهار داشت: برای سال 93 درنظرداریم سنگفرش 30 هزار مترمربع از خیابان های آمل به ویژه امام رضا و نور را به اتمام رسانیم.

در این جلسه، نعمت الله قربانی رابط خانه مطبوعات و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل ، ضمن تقدیر از تلاش های بی شائبه شورا اسلامی در آبادانی شهر خواستار حضور خبرنگاران در صحن علنی شورا و تعامل بیشتر بااعضای شورا شد.

فائزه سلیمی، هرازنیوز

12 thoughts on “ابراهیم زاده :وعده 6 ماهه شورا در پروژه های عمرانی محقق شد/ برخی اقدامات گذشته جرایم و محکومیت های میلیاردی برای ما داشته است”
  1. با سلام و احترام . از جناب آقاي ابراهيم زاده به عنوان رييس شوراي شهر تشكر و قدرداني داريم .

  2. باسلام وارادت به اعضای پرتلاش شورای شهر آمل اولاباید عرض کنم که شهرداری در زمان آقای انصاری حسابرس از طرف فرمانداری داشت که بعدهاغیب شدوالان هم ازطرف استانداری حتماحسابرس دارد ،پس شما یک تیم حسابرسی جدیدبرای خودتان تشکیل دادید!دوما اینکه سازمانها که زمان پایان رااعلام می کنندولی بستگی به شورا دارد کی تمام بشودسوماشورای محترم خیابان محل سکونتش(خ آزادگان)را نمیتونه درست کنه که حداقل خودروههای خودشان کمتر صدمه ببینه، چه رسد به الباقی کارها چهارم اینکه کیوسک ها را درخیابان های کدام منطقه می گذاریدکه ترافیک پیش نیاد!درزمان آقای انصاری هراتومبیلی در خیابان های شهر پارک می شدباجرثقیل جمع وجریمه می کردند درحالیکه شما با گماردن پارکبان برترافیک شهر افزوده اید،الان هم کیوسک های مطبوعاتی؛خداعاقبت ماراختم به خیرگرداند!

  3. سلام خوبه چند نفر ار اعضای قبلی هستن در ضمن تو این 6 ماه کار قبلیها افتتاح شد

  4. فکر میکنم دیگه وقتش رسیده که طرحهای عمرانی شرق آمل هم در دستور اجرا قرار بگیره..!
    همه آمل که هراز نیست…..

  5. اگه راست میگه یک حسابرس بیاره برای بل جانبازان روگذر اگه خلاف کاریها رو نشد راستی از ناظر سوال شود معلوم می شه بزدودی شهردار بای بای شاهرود شهردار می خاد همه منتظرند

  6. البرز راست گنه برار اتاحسابرسي هم اونجه هاكن خسروجان،البته اگه آقايون بهلن خوشگل شهرشروع هاكن

  7. با سلام و خسته نباشي خدمت شهردار محترم و فعال آمل و مجموعه شهرداري و سازمان عمران آمل
    خواهش ميكنم هر چه زودترپروژه بلوار ولايت شمالي (اتصال خيابان هراز به خيابان نور) رو شروع كنيد كه مردم شهر آمل شاهد ترافيك در خيابان هراز هنگام شلوغي نباشند .
    با تشكر

  8. دوستان عزیزی که نقد می کنید
    حرف شما متین، و درست
    ولی بیاین شهرداری و شورای شهر خودمان را با شهر های هم جوار مقایسه کنید!

    شاید از این وضعیت احساس رضایت کنیم: -)

  9. من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
    با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع)

    شورای اسلامی شهر وشهردار انقلابی شهر آمل

    تاریخ درخشان آمل سربلند مرهون خدمات خالصانه مردانی بی ادعاست که همت و تلاش را سرلوحه خدمت به مردم بزرگوار و مومن این خطه از دیار میهن عزیز اسلامی قرار دادند، توسعه فرهنگی، اجتماعی، و آبادانی این شهر میسر نگشته مگر به همت والای مردانی از جنس ایثار و عاشقان خدمت همچون عزیزان شورای اسلامی شهرآمل.
    خدماتی که شما عزیزان مفتخر به سوابق درخشان و خدمات بی بدیل و نیکنامی بوده و خادمین انقلاب اسلامی و مردم آگاه و متدین آمل از آن نیک مطلعند.

    حقیر بعنوان یک شهروند وظیفه خود می دانم از شما خدمتگزاران دلسوز به خاطر کارهای بزرگ عمرانی درمدت کوتاه مسولیت تشکر نمایم هر چند زبان در بیان مکنونات قلبی قاصر است. یقینا مردم خادمین خود را فراموش نکرده وهمواره سپاسگزار خواهند بود.

    توفیق شما را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج ) و عنایات خداوند متعال خواهانم

  10. یه ادرس میدم بلوار امین طبرسی پلاک یونسی 350 هزار تومان و پلاک مجاور عطارزاده مترمربعی یک میلیون و دویست هزارتومان هر چی یونسی رفت شورا و پیش طاهرنژاد کاری درست نشد باز بگو حسابرس باغ پیرزاد دیگه چی بگم

  11. یکی می خواد از خسرو ابراهیم زاده حسابرسی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *