هراز نیوز : کار در شبکه ای مانند بی بی سی به خودی خود برای هر کسی می تواند شهرت آفرین باشد اما در مورد پونه قدوسی مساله کمی متفاوت است. او شهرت این روزهایش را بیشتر مدیون هنجارشکنی ها و رسوایی هایی اخلاقی است.
با این حساب پونه قدوسی را باید از آن دست عواملی دانست که بی محابا در تمام مجالس عیش و نوش کارکنان بی بی سی حضور می یابد، با هر مردی عکس های نامتعارف می اندازد و هیچ محافظه کاری هم در انتشار تصاویر غیراخلاقی اش نسبت به سایرعوامل بی بی سی، از خود نشان نمی دهد.

او در کلاب ها به طرز نامتعارفی بدمستی می کند و به یادماندنی ترین! تصاویر را در جریان این زیاده روی ها از خود به جای می گذارد.
رفتارها و روابط آزاد منعکس شده او در این تصاویر چنان تاثیرگذار بوده است که بارها مدیران بی بی سی را به تکذیب و توجیه وادار کرده است.

البته تصاویر و فیلم های نامتعارف از کارمندان بی بی سی در فضای مجازی، غالبا از سوی خود آنها انتشار یافته است، با این حال حکایت از فراگیر شدن فساد و بی بند باری در بین کارکنان این بنگاه خبرپراکنی دارد.

در ادامه با توجه به موارد گفته شده می توانید تصاویری از لا ابالی گری های دنباله دار پونه قدوسی را ببینید که خود سندی برای اثبات انحراف وی است.

شاید انتقال پونه قدوسی از مقابل دوربین بی بی سی فارسی به بخش انگلیسی بخاطرهمین رفتارهای متمدانه غربی او باشد.

از فیس شخصی پونه قدوسی

 

پونه قدوسی در حال حشیش کشیدن

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “پونه قدوسی، زنی چهار فصل برای عیاشی با مردان؛ تصاویر”
  1. خجالت بکشید! عکس اول که تابلو فتوشاپه
    عکس های بعدی هم مطابق با هنجار غربه و شیوه زندگی اونا
    به این شکله
    من که آدمی هستم که به زندگی خصوصی کسی کار ندارم
    شمایی که کار داری برو یه ساعت دم آتلیه عکس ته….تو هراز وایسا ببین مردم چجوری میرن آتلیه
    اگه عکساشو بزاری باید همه جاشونو سانسور کنی برادر ارزشی!!!!

  2. من هم تا حدودی با نوری ریکا موافقم. این عکسها نشان ضعف ماست و عدم کم اطلاعی ما. ایشون شهروند غربی هست و روش زندگیش اینطوره. به ما ربطی نداره. ما خیلی مردیم جامعه خودمان رو اصلاح کنیم. بی حجابی و بی عفتی های اقتصادی کسانی که بیت المال مردم رو به یغما می برن رو اصلاح کنیم. حضرت علی می فرمایند: کادلافقر أن یکون کفرا..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *