هوالشهید

خبری سخت  گران  شد مرا       شهر آمل  شهرهزارسنگر چرا

بی حرمتی به آیه های قرآن  چرا    بی اعتنایی به احساس شهیدان چرا

بیست وهفت سال انتظارمیزبانی شهید !           حیف  نشد ! اینگونه  چرا

این همه از شهید  سفره  ساختید     این همه بر لاله ها آتش افروختید

هرچه ریسمان بود آسمان بافتید        هرنفس ،همره نفس اماره تاختید

بی خردان ،آتش به دل انداختید      آمل راشرمنده پیش شهدا ساختید

هرچند نورخورشید ماندنی است          لاله  جاودان و ارزشی است

همراه دوستان قصد زیارت ونمازجماعت به حرم قدسی امامزاده ابراهیم (علیه السلام)نمودیم بعدازنمازبعضی ازدوستان به حساب اینکه مسئولیتی درامامزاده داریم …مارا نزدچندجوان بردند که برادر زاده شهید بزرگوارفریدون کریمی بیان نمود باتوجه به اینکه هیچ یک ازبستگان ما آملی نیستند جمع خانواده تصمیم گرفتیم بعداز27 سال برای اولین بارمراسم یادمان شهید مان راباحضوربستگان شهید ودلهای عاشق به شهدابرسرمزارش برگزارکنیم (شهیدفریدون کریمی به خاطر کراماتش زینت مجلس عارفان وعالمان دینی شهر می باشد )هرچند دلهای عاشق وبی ریا دوستان بسیجی وارزشی شهرمهیاءاجرامراسم شهید  بود اماآنچه مارانگران کرد ممانعت واشکال تراشی مدیرآستانه امامزاده ابراهیم (علیه السلام)دراجرای مراسم سالگرد شهید برسرمزارش ماراخسته ونگران کرد واین امر منجرشد مراسم رادرمحل دیگری با فضای کوچکتری برگزارکنیم که این رسم مهمان نوازی با مهمانان یک شهید غریب در شهر دارالمومنین شما نبود.

لازم به ذکر است هرچند این موضوع به دور از چشم ریاست محترم اوقاف صورت گرفت اما تقاضا می شود تذکرمناسب درعدم تکرار به زیرمجموعه ها توصیه نماید تا انشااله مجدداشاهد رنجش دل رنجور یاران امام وشهدا نباشیم

بارالهاآنچنان فرما که شرمنده امام وشهدا نباشیم   

خادم امام وشهدا سعید همایونی

27 thoughts on “چرا مانع برگزاری مراسم سالگرد شهید در امام زاده ابراهیم شدند ؟”
  1. حیف است اینگونه حرکت های زشت انهم درشهرشهید پرور
    البته امیدواریم مسئولین پاسخگوی باشند

  2. با سلام
    امثال سعید همایونی ها و باندش همیشه و همه جا در شهر آمل حضور فعال داشته و دارند بدون چشم داشتی به مال دنیا شما اگر نیم نگاهی به دور بر خودتان بیندازید خواهید دید انهایی که حرفی برای گفتن دارند همیشه حرف خود را می زنند .
    هرگاه از امام زاده ابراهیم که رد می شوم جای کودکان قرانی را خالی می بینم مخصوصا پنج شنبه ها که امام زاده ابراهیم حال و هوای دیگری دارد .راستی کجا رفت ان مراسمات خوب و ارزشی که خیل عظیمی از خانواده ها خصوصا خانواده شهدا هزینه ان را پرداخت می کردند .
    قصد نویسنده تعریف کردن از شخص سعید همایونی نیست بلکه واقعا این انسان نیکو کار بزرگی در امام زاده ابراهیم انجام می داد .
    به امید برگشت ان روزها جناب اقای رییس اوقاف برای کار فرهنگی یک انسان فرهنگی لازم است
    به قول یکی از دوستان ارشادی که با موضوع فرهنگی سرهنگی برخورد نکنید

  3. اونی که اون بالا نوشته شعره واقعا.

    عزیزان هراز نیوز شما چرا؟ شما چرا از این ادبیات …. بهره میگیرید؟
    به علاوه اینکه نویسنده گفتند مسئولیتی در آستان دارند. الان ایشان از چه کسی شکایت کرده به چه کسی شکایت برده اند؟
    البته مطلب ایشان صحیح است و همه باید برای یادمان شهدا همکاری کنند. بویژه شهید عزیز فریدون کریمی که ناشناخته ماند

  4. آقای همایونی شهدا را فدای اغراض شخصی خود نکن .این همه کارهای فرهنگی از یادواره های متعدد شهدا برگزاری دعای ندبه و..با همکاری هیات رزمندگان .عصری با شهدا و دهها برنامه بصیرتی دیگر را نمیبینی ، امان از نفس ، به خدا پناه میبریم ………!!!!!!!

  5. خادم امام و شهدا و اینگونه قضاوت !!!!!!

  6. آقای همایونی ، آقای نصیری مراقب دشمن باشیم .لایحمل هذا العلم الااهل البصر والصبر

  7. آیا بهتر نبود موضوع را از طرف رئیس اداره اوقاف پیگیری میکردید .به کجا چنین شتابان

  8. اگه کامنتهای با نام کاربر «شلیل» فیلتر و حذف میشه میتونم اسم کاربریمو تغییر بدم بعد انتقاد کنم. مثلن حاجی شلیل، سیدشلیل و …. حالا خوبه انتقاد منو یکی دو نفر دیگه کردن و اونا منتشر شدن. قبلن هم ذیل مطلبی با عنوان مدیریت سالن کوثر به شهرداری برمیگردد جوابی انتقادی دادم که بعد از اینکه خبر شما از صفحه اصلی خارج شد، کامنت منو منتشر کردین. یه بار هم که برای انتقاد از عدم هشدار از انتشار عکسهای خشن یه مطلب منتشر کردین و پای اعتقادات و مذهب و …. رو پیش کشیدین. رسانه ای که حتی انتقاد در شیوه نگارش را برنمیتابد، رسانه نیست. اینکه میگم کاش از یک لیسانس ادبیات دعوت کنین و اخبارتون رو قبل از انتشار ویرایش کنند یا اینکه از یک خبرنگار مجرب به عنوان دبیر سرویس خبر استفاده کنین تا هر مطلب زردی را به عنوان خبر به خورد مردم ندین بخاطر اینه که دلم میخواد وبسایت خبری شهرم پربار باشه. نه اینکه دورهمی بشینین و برای خودتون حرفایی که واسه هم میزنین رو مکتوب کنین و در وبسایت منتشر کنین. یا حق

  9. به گمان ما حرف نویسنده مطلب این هست چرادر امامزاده اجازه مراسمات انچنانی به خانواده های مرفه می دهید اما خانواده شهید میرسید اینگونه برخورد میکنید وتازه راهای قانون به یاد تان می اید اگر خانواده شهید باید برای اجرای مراسم شهید به قول شما راه قانون را طی کنند مگر انهایی که با ماشینهای مدل بالا وسیستم صوتی انچنانی برای شان درب امامزلده را بازکردید ومستقیماباماشینهایشان روی قبرهاعبورکردند وبماند واقعا امان از نفس که مطیع نفس اماره میشود

  10. جناب ابراهیمی باید پاسخگو باشد که امام زاده ابراهیم را تبدیل به یک پادگان نظامی کردند…

  11. پنجاه نفر میگن ما شاهدیم
    باز هم ادعا داری !
    ای ول آقاجان تو دیگه کی هستی !؟
    یک جو معرفت بس بود تا از محضر شهدا عذرخواهی میکردی وخلاص….

  12. آقای همایونی و امثال ایشون وقتی کفگیرشون تهه دیگ می خوره البته که چشمهاشونو می بندن وفعالیتهای مفیدی که انجام می شه که در گذشته انجام نمی شد رو نمی بینن واین گونه حرف زدن بی انصافانه ، نقد به حساب نمیاد بلکه تخریب شخصیت به صورت مغرضانه هست

  13. ظاهرا بعضی ها فقط ادعای دانایی دارن چطور از برنامه های فرهنگی ومذهبی که برای حفظ ارزشهای شهید و فرهنگ شهادت در آستان مقدس انجام می شود رو خبر ندارن.
    خبر ندارند یا شرکت نمی کنن؟؟؟

  14. بد نیست به وبلاگ امام زاده ابراهیم (ع) سری هم بزنید تا از برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و … که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه برگزار می شه اطلاع پیدا کنید.
    همه این برنامه ها جهت حفظ ارزشهای دینی و گسترش فرهنگ اهل بیت بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *