مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: پس از 25 سال غربت، یادمان هفت تپه، میزبان زائرین مازندرانی است.

سید قاسم هاشمی، اظهار داشت: با ورود مردم مازندران، دیگر پادگان هفت تپه، بدون زائر نمی‌ماند.

 

وی احیای یادمان هفت تپه را بزرگ‌ترین اقدام و رخداد فرهنگی سپاه کربلا در حوزه راهیان نور دانست و تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، بنا به درخواست خانواده‌های شهدا، بسیجیان و رزمندگان 25 کربلا، مبنی بر احیای این نقطه آسمانی این یادمان باشکوه دیدن می‌کنند.

 

هاشمی با یادآوری استقرار نیروهای لشکر عملیاتی 25 کربلا از هشت اسفند در هفت تپه، خاطرنشان کرد: با حضور این برادران فضاسازی‌های فرهنگی و اقدامات رفاهی در حد توان برای زیارت زائران مهیا شده است.

 

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران در ادامه گفت: هفت تپه تنها مقری در میان لشکرهای دوران دفاع مقدس بود که به دلیل اهمیت و قدرتمند بودن لشکر 25 کربلا، چندین بار مورد حملات هوایی دشمن قرار گرفت و همچنین قدمگاه مقام معظم رهبری نیز محسوب می‌شود.

 

معاون اجرایی سپاه کربلا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 23 شهید بمباران هفت تپه، اذعان کرد: هفت تپه علاوه بر آمادگاه رزمندگان و شهدای لشکر ویژه 25 کربلا، محل عروج برخی از آنها بوده که در میان آن شهدا نام مبارک یکی از فرماندهان دلیر و نامدار لشکر 25 کربلا به زیبایی به چشم می‌خورد «سردار شهید حاج جعفر شیرسوار» است.

فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *