هراز نیوز :عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به اظهارنظر وزیر نفت مبنی بر تک نرخی شدن قیمت بنزین،می گوید : باید اول این موضوع مشخص شود که آیا تک نرخی شدن قیمت سوخت در بخش حمل و نقل درون شهری هم پاسخگو خواهد بود؟

عزت الله یوسفیان ملا،  با بیان اینکه تک نرخی شدن قیمت بنزین یکی از راه های مقابله با رانت است،  می افزاید: مشکل اصلی تک نرخی شدن قیمت بنزین این است که آیا اجرای این طرح در بخش حمل و نقل درون شهری امکان پذیر خواهد بود که مسلما چیزی غیراز این است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره  به اینکه ریشه همه گرفتاری ها و تورم موجود در جامعه  قیمت بنزین است، تصریح می کند: اگر پیش بینی لازم در خصوص تک نرخی شدن قیمت بنزین و رابطه این موضوع با حمل و نقل درون شهری صورت نگیرد قطعا با تورم ناگهانی روبرو خواهیم شد بنابراین وزیر نفت باید اول به این سوال مهم پاسخ دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید می کند: اگر دولت برای تک نرخی شدن قیمت بنزین برنامه دارد باید اول تورم موجود در جامعه را مهارکند.

3 thoughts on “یوسفیان ملا : مهار تورم؛ پیش شرط بنزین تک نرخی”
  1. آیین سنتی نوروز خوانی
    آیین سنتی نوروز خوانی در روستای ییلاق پنجاب و اسک آمل ، این آیین بیش از 2500 سال هست که در مازندران انجام می شود و نوروز خوانان مژده عید و بهار را می

  2. جناب یوسفیان مهارتورم بستگی به نمایندگان مجلس داردباآن حقوق ومزایای آنچنانی درحالیکه معلمان وپرستاران زیرخط فقر زندگی می کنندوحقوقشان تادهم ماه دوام ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *