10 thoughts on “کوروش از ایران امروز بازدید کرد (تراکت )”
  1. ما در قبال تمام کسانی که به راه کج میروند مسئولیم. حق نداریم با آنها برخورد تند کنیم. ازکجا معلوم که ما در انحراف اینها نقش نداشته باشیم؟؟

  2. اینکه شما در خانه چه برنامه ای میبینید به ما مربوط است!
    اینکه چه میپوشید چه مینویسید به ما مربوط است !
    آنچه مینوشید و آنچه میگویید به ما مربوط است!
    با چه کسی بیرون میروید به ما مربوط است!
    چه دینی دارید و چگونه آرایشی میکنید به ما مربوط است!
    اما امنیت وضع معیشت ” قدرت خرید” کیفیت تحصیل
    آینده فرزندانتان ” امنیت راه ها” مشکل مسکن و آبرو و غرور
    احساساتتان و آرزوهایتان و بقیه موارد به ما مربوط نیست و اهمیتی
    ندارد مشکل خودتان است
    اینجا تحمیل تفکر فردی بر جمع است

  3. دوست عزیز که نظر بالایی را فرستادی ؛ اتفاقا اینجا تحمیل تفکر جمعی بر فرد است ؛ نه تحمیل تفکر فردی بر جمع ؛ زیرا نه تنها نظام بلکه اکثریت مردم کشورمان از وضعیت بدحجابی ها و پوشش غربی و غیره بیزارند ؛ همه که مثل شما بی دین نیستند. درضمن مشکلات معیشت هیچ ربطی به این موضوع ندارد.
    مطلب این تراکت بسیار جالب بود ؛ از سایت هرازنیوز ممنونیم

  4. ای کاش کسانی که ادعای دینداری و مومن بودن را دارند.. با دیدن و شنیدن نظراتی که مخالفش هستند و یا قبولش ندارن و یا اینکه برایشان خوشایند نیست . در مقابلش گارد نمیگرفتن و جبهه نمیگرفتن.. و بخاطر این تفاوت اندیشه و نظر به بدگویی به نظر دهنده نپردازند.. جناب دیندار که معتقدی که اینجا بلعکس تحمیل تفکر جمعی بر فرد است!!! شما دلیل این فاصله افتادن بین نیمی از مردم با نطام و رو آوردن جوانان به سلیقه ها و مدهای غربی چه میدانین؟؟؟

    غیر از این است که با بی تدبیری و بیفکری مسئولان باعث شدند که آنها متنفر و فراری باشند؟؟؟ چرا نیمی از مردم ایران باید رو به دیدن ماهواره بیاورند و برنامه های آنها را ببینند که دلیل این جذب شدن به سمت غربیها و دوری از آرمانهای نظام و دین را چه میدانی؟؟؟

    بنظر شما هیچ عیبی هیچ اشتباهی از سوی دولت صورت نگرفته؟؟؟

    مشكل ما با كافراني نيست

    كه همه را به كيش خود مي پندارند

    بلكه با مؤمناني تقلبی است

    كه همه را به كيش خود وا مي دارند

  5. دوست عزیز ، اگر به پیام من توجه کردی بودی ، اولا بنده گفتم نظام از این وضعیت بیزار است ، نگفتم دولت . چون دولت بخشی از نظام است و بنده هم دولت را مقصر میدانم ، نظام یک چیز کلی است که شامل مردم وفادار به انقلاب هم می شود. ثانیا چون گرانی وجود دارد یا چون صداوسیما برنامه خوب ندارد ؛ آیا من باید بروم برنامه های مبتذل ماهواره ای را ببینم یا قیافه ام را شبیه غربی ها کنم؟!
    آیا با این کار وضعیت خوب می شود؟ در ضمن بنده فقط جواب آن پیام را دادم ؛ برای شما یک توصیه دارم آنهم اینکه بروید کمی مطالعه کنید چون هنوز فرق نظام با دولت را نمی دانید!

  6. دوست عزیز برهنگی و رو آوردن به فرهنگ غرب ربطی به دولت و دینداری نداره همه چی به اعتقادات و ریشه و فرهنگ خانواده هاست خیلی از افراد محتاج نگاه دیگرانند این فرهنگ در خود غرب باعث دردسر و از بین رفتن بنیان خانواده ها شده که هر چه تلاش میکنند نمیتوانند یک حداقلی رو در نظام خانواده های خودشون پیاده کنند و در تفکرات خود به بن بست رسیده اند به نظر شما ما چرا چیزی رو که غربیها خوردند و قی کردند دوباره بخوریم ما ایرانیانی که فرهنگ و نظام خانواده و پوشش زنان و مردان ما به قبل اسلام برمیگرده چرا باید دنبال برهنگی باشیم که در خود غرب سابقه اون به صدو پنجاه سال نمیرسه پس دور از همه ملاحظات واقع بینانه به این قضیه نگاه کنیم چون هم الان برای خانواده خودمون نمیپسندیم هم در آینده برای فرزندانمان

  7. شما مگر به كورش اعتقاد داريد

  8. مشکلات جامعه حل شده فقط حجاب مردم جامعه مونده که حل بشه؟ اصلا به بقیه چه ربطی داره که کی چی میپوشه. هر کسی میره تو قبر خودش. تا چه زمان اینطوری ادامه میدین آخه؟

  9. آقا شما خوب شما مسلمون. کاری به بقیه نداشته باش.جلوی چشمای خودتو بگیر که هیزی نکنن

  10. باسلام وضمن تشکر از مجموعه حوزه امام علی-۰۱ وسایت هرازنیوز
    باید به عرض هموطنان بزرگوارم برسانم ،درسته همه به نوعی مقصریم ولی باید از استعدادها وعقل وجسم سالمی که خداوند با لطفش به ما عنایت کرده در راه درست بکار گیریم و علاوه بر آنکه منفعت شخصی را در نظر می گیریم منفعت جمعی را هم در نظر بگیریم وبه عرف واعتقادات جامعه اسلامی که در آن زندگی می کنیم احترام بگذاریم و شخصیت وفرهنگ اصیل والای خود را در جامعه نشان دهیم و از …زدگی های و پیروی کورکورانه دوری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *