دکتر سید مهدی احمدی عضو شورای شهر و رئیس هیأت مدیره موسسه قرآنی نورالهدی اعلام کرد :
برای اولین بار کارگاه آموزشی قاریان ممتاز با حضور استاد برجسته قرائت کشور برپا شد
دکترسید مهدی احمدی اعلام کرد : برای نخستین بار استاد برجسته و قاری پرآوازه کشور ، جناب حاج سعید طوسی از سوی موسسه قرآنی نورالهدی دعوت شده تا برای قاریان برتر شهرستان ساری و استان مازندران کارگاه آموزشی برگزار نماید.
رئیس هیأت مدیره موسسه قرآنی نورالهدی و عضو شورای شهر ساری در این باره گفت : در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و به منظور بهره مند شدن قاریان و حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان و استان از تجربیات قاریان ممتاز و بین المللی ، موسسه قرآنی نورالهدی به عنوان یکی از مراکز تخصصی آموزش قرآن کریم هر سه ماه یکبار از اساتید بنام قرائت کشور در زمینه های تجوید ، صوت ، لحن ، وقف و ابتدا و اخلاق قرآنی دعوت به عمل می آورد.
دکتر سیدمهدی احمدی افزود : در همین راستا برای نخستین بار از استاد برجسته قرائت کشور جناب حاج سعید طوسی دعوت شده تا در دو نوبت شب جمعه برای قاریان ممتاز شهرستان ساری و روز جمعه برای قاریان برتر استان کارگاه آموزش برگزار کند که با استقبال گسترده قاریان و حافظان قرآن کریم قرار گرفت .
وی اظهار داشت : در این کارگاه ها آخرین دستاوردهای علم قرائت در زمینه های صوت و لحن ارایه گردید و قاریان با قرائت نزد استاد مربوطه موفق به رفع اشکالات خود شدند .
رئیس هیأت مدیره موسسه قرآنی نورالهدی خاطر نشان کرد : دراین جلسات همچنین گروه تواشیح و همخوانی طه که در مسابقات استانی رتبه اول را کسب کرده بود ، به اجرای برنامه پرداخت .
وی یادآور شد : جلسه بعدی کارگاه آموزشی به یاری خدا در اردیبهشت ۹۳ در موسسه نورالهدی برگزار خواهد شد .
دکتر احمدی از کلیه قاریان و حافظان قرآن کریم دعوت کرد در این محافل که از سوی موسسه نورالهدی برگزار می شود شرکت نمایند .
لازم به ذکر است موسسه قرآنی نورالهدی یکی از موسسات تخصصی آموزش قرآن کریم است که از دو سال گذشته حدود دو هزار نفر در رشته های مختلف قرآنی در آن مشغول فراگیری کلام خدا می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *