هراز نیوز  :

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان مازندران در یادواره 14 شهید روستای رزکه ویادمان  شهدای جنگل آمل در حماسه ششم بهمن سال 60  که با حضور مسئولین واقشار مردم در حسینیه روستای رزکه برگزارشد با بیان اینکه شهدا نام‌آوران تاریخ بشریت هستند گفت: برهمین اساس شهدا با جانفشانی در راه خدا بزرگ‌ترین پیام آزادی را در تاریخ بشریت ثبت کردند.
وی از شهدا به عنوان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تمامی افتخارات جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و جهانی در گرو خون این شهداست.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه  زنده نگه‌داشتن نام شهدا را توجه به تمام ارزش‌های والای انسانی است افزود : یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تابلویی ارزشمند از توانمندی‌های ایران اسلامی در مقابل دسیسه‌های دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین کشورها در جهان مطرح و شناخته شده به دلیل از خود‌گذشتگی شهدا و رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون اصل جریان ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری را مورد هجمه های شیطانی خود قرار دادندافزود: پشتیبانی از ولایت فقیه و قدر دانستن به مقام والای روحانیت و اطاعت از فرمان های مقام معظم رهبری، خنثی کننده همه توطئه های شوم دشمنان ایران است. نماینده ولی فقیه درمازندران، به بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی، اکنون موج عظیم بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه در دل کشورهای های ظلم ستیزنفوذ کرده و مردم این کشورها را به خروش درآورده است و بیداری اسلامی و جنبش وال استریت در دنیا زورگویی و دنیا پرستی سرمایه داران و سران مستکبر آنان را به فزونی کشانده است.
آیت الله طبرسی گفت: در شرایطی که همه دنیا برای ایران دندان تیز کرده بود و با تمام سلاح‌های نوین آن روز از سوی عراق به ایران حمله کردند شهدا با نیروی ایمان و اعتقاد راسخ در مقابل استکبارگران پیروز شدند.
وی با اشاره به کار بزرگ شهدای جنگل افزود: شهدای جنگل آمل کار بسیار بزرگی کردند زیرا آنها نگذاشتند مازندران، استان‌های شمالی و خراسان در اختیار بیگانگان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه باید از والدین شهدا صمیمانه تشکر کنیم، گفت: آنها رهبران استقامت، بردباری، شجاعت و صبر هستند.
آیت الله طبرسی سرمایه‌داران و اغنیای صالح را گروه سوم پیروزی انقلاب و جنگ هشت‌ساله تحمیلی دانست و یادآور شد: آنها نیز با ساخت مسجد، محراب و حسینیه در ترویج اسلام نقش داشتند و همچنین در بیش از 80 جنگ پیامبر ایشان را یاری کردند و نوع شاگردان امام صادق(ع) نیز از بازاریان بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *